• Wat zijn jullie het laatste te weten gekomen over Harry Potter, dat wil ik gewoon eens weten (;.
    Ik dat Igor Karkarov vermoord is door Voldemort in de Half-Bloed Prins.


    I wanna be a wizard!

    Dat een bekende youtuber, BertiebertG Scorpius speelt in de film :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    LacieChan schreef:
    Dat Scabior eigenlijk best wel knap is XD

    NO SHIT _O_

    Drogon schreef:
    Dat het neefje van de acteur die Voldemort speelt de jonge Voldemort speelt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily and Snape were meant together. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Filettino schreef:
    Dat de slang die Harry bevrijdt in de Philosopher's Stone (de film) dezelfde slang is als Nagini.

    Dat is niet waar
    Want Nagini is een gruizelement en die waren er al voor de dood van Harry's ouders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    (...)
    Dat is niet waar
    Want Nagini is een gruizelement en die waren er al voor de dood van Harry's ouders

    't Is inderdaad niet waar maar niet om de reden die jij zegt x) Wat hebben de ouders van Harry te maken met een slang die een slang speelt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogon schreef:
    (...)
    't Is inderdaad niet waar maar niet om de reden die jij zegt x) Wat hebben de ouders van Harry te maken met een slang die een slang speelt?

    Volgens mij bedoelt ze dat dat niet kan, omdat de slang pas vrij werd gelaten toen Harry bijna elf was. Wat zij zegt, is dat Nagini al veel langer 'vrij' was, haha. Dus dat is onmogelijk.

    Als ik het goed heb begrepen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Allunga schreef:
    (...)
    Dat is niet waar
    Want Nagini is een gruizelement en die waren er al voor de dood van Harry's ouders

    Het klopt niet en ook niet wat jij zegt? Nagini is een gifslang en de slang in de eerste film is een wurgslang. Die hebben geen giftanden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Beaton schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelt ze dat dat niet kan, omdat de slang pas vrij werd gelaten toen Harry bijna elf was. Wat zij zegt, is dat Nagini al veel langer 'vrij' was, haha. Dus dat is onmogelijk.

    Als ik het goed heb begrepen.

    Dan klopt het nog niet, want Nagini is pas gruzielement geworden in deel vier. Bij die moord van die ene Bertha ofzo. Ben d'r achternaam kwijt. (Ik weet alleen niet hoelang Nagini bezit is van Voldemort, though.)


    Deep inside, I've never felt alive

    ABBA schreef:
    (...)
    Dan klopt het nog niet, want Nagini is pas gruzielement geworden in deel vier. Bij die moord van die ene Bertha ofzo. Ben d'r achternaam kwijt. (Ik weet alleen niet hoelang Nagini bezit is van Voldemort, though.)

    Zal best kunnen, ik probeerde alleen uit te leggen wat ze eventueel kon bedoelen. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blutbad schreef:
    Dat Albus (Potter) in Zwadderich is in gedeeld wat ik nog steeds moeilijk te geloven vind, eerlijk gezegd.


    Volgens mij is dat niet officieel verklaard... Not sure, though.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 13:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Haha , leuk om dit te lezen ! Weet iemand misschien iets over dat 8e boek , dat ze Rowling (wel ? niet ? ) aan het schrijven was ?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Meliuscule schreef:
    Haha , leuk om dit te lezen ! Weet iemand misschien iets over dat 8e boek , dat ze Rowling (wel ? niet ? ) aan het schrijven was ?

    Ik denk niet dat je nog een achtste boek kan verwachten... Ze heeft wel andere boeken geschreven tho, The Cuckoo's Calling vond i k echt fantastisch. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogon schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat je nog een achtste boek kan verwachten... Ze heeft wel andere boeken geschreven tho, The Cuckoo's Calling vond i k echt fantastisch. :Y)


    Helaas ! :C
    Had het ook niet echt verwacht , maar toch , haha !

    Inderdaad, die is ook echt leuk !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Nagini was het zesde Gruzielement
    Harry het zevende
    Dus nagini was al bij voldemort voor Harry gruizelement werd
    En dat wordt hij als hij de vloek des doods overleeft


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    Nagini was het zesde Gruzielement
    Harry het zevende
    Dus nagini was al bij voldemort voor Harry gruizelement werd
    En dat wordt hij als hij de vloek des doods overleeft

    "She also became a Horcrux, after her master killed Bertha Jorkins in 1994. .. It is unknown whether Voldemort owned Nagini before his fall in 1981, or if he found her during his exile in Albania. However, it is stated that in the woods of Albania, the phantom-like form that was the remnants of Voldemort befriended many animals, yet only snakes could bear having him inhabit them, thus leading to the notion that Voldemort and Nagini's relationship commenced in Albania. "\
    bron


    If a writer falls in love with you, you can never die