• -

    Het hoeft niet waar te zijn, omdat haar Twitter is gebanned. Kan ook zijn dat Twitter het voor de zekerheid doet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Het hoeft niet waar te zijn, omdat haar Twitter is gebanned. Kan ook zijn dat Twitter het voor de zekerheid doet.


    Ja, dat dus. Ik denk niet dat het handig is als ze door even gestoorde fans/dierenactivisten/etc. wordt getraceerd. Ik denk dat die haar de nek om gaan draaien - niet dat dat niet verstandig zou zijn, maar even in het goede van ons is psychiatrische opname met wat leuk pijndingetjes erop en d'r aan wel voldoende. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    kijk dr niet eens raar van op, er zijn wel meer rare dingen die mensen doen om een follow :') socialmediazombiesheep ftw


    Aandacht probleem much,haha achja, hier op Q dwarrelen ook wel een paar aandachtscreamers rond ;'3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:06 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Palmer schreef:
    Stop die in een internaat ofzo, die is ziek in der hoofd.


    Music is life :)

    Crave schreef:
    Seriously? Dit is echt ziek en triest.

    Edit: is dit niet dierenmishandeling? Sluit haar op of zo, sorry, maar dit is echt misselijkmakend.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:06 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Malzahar schreef:
    kijk dr niet eens raar van op, er zijn wel meer rare dingen die mensen doen om een follow :') socialmediazombiesheep ftw


    Aandacht probleem much,haha achja, hier op Q dwarrelen ook wel een paar aandachtscreamers rond ;'3


    Dit is toch wel een ergere mate van aandachttrekken hoor.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Dit is toch wel een ergere mate van aandachttrekken hoor.


    Er was een tijdje terug ook eentje die foto's maakte van d'r uitwerpselen & foto's maakte van d'r onderkant terwijl ze er scharen of potloden in had gestoken. :')


    To infinity and beyond •

    Godver, dat is gewoon idioot. Of het nu waar is of niet, dat doe je niet. Jezus.


    You are beautiful, you are love.

    Vivere schreef:
    (...)

    Er was een tijdje terug ook eentje die foto's maakte van d'r uitwerpselen & foto's maakte van d'r onderkant terwijl ze er scharen of potloden in had gestoken. :')


    ... Dat kan ook. Interessant. :\


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    ... Dat kan ook. Interessant. :\


    Ja, en dat account bleef nog super lang bestaan. Erg amusant. M'n broertje kwam er toen mee :')


    To infinity and beyond •

    Miuccia schreef:
    OMG!!! O_o Alsjeblieft zeg dat dit een zieke grap is? Nee dit gaat serieus te ver!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Serieus?!
    I'll snap that bitch hér neck!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 21:50 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Vivere schreef:
    (...)

    Ja, en dat account bleef nog super lang bestaan. Erg amusant. M'n broertje kwam er toen mee :')


    De mensheid is ....

    Tja.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Gewoon aandachttrekkerij, deze reactie is juist waarom ze het doet. Negeren en verder gaan met je leven en je aandacht voor belangrijke dingen gebruiken. Dat chocolade ijs eet zichzelf niet op.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 23:01 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik kan echt zo kwaad worden hier om, bah, opsluiten dat mens! En haar huisdieren weg halen, gadverdamme, ik stop nu anders scheld ik het hele topic onder. Ugh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus