• Hee peepz,

    Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die graag leuke dingen maken met een haaknaald!
    Ik haak sinds een jaar, omdat ik een creatieve hobby wilde en een haakboekbox zag om sinaasappels etc te maken.. Dat was toen ook mn eerste project :Y)

    Ikzelf haak creaties zoals eten en dieren, maar ik heb ook al eens een tas gehaakt voor iemand.

    Duss.. Iemand? :D

    Zodra ik de titel zag moest ik aan jou denken, maar toen bleek dat jij dit topic had gemaakt, haha. :'D

    Ik doe het zelf niet. Het lijkt me wel leuk, maar ik heb er niet echt tijd voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn moeder, maar die zit niet op Quizlet :'D Mijn moeder haakt momenteel een omslagdoek voor mij en ze is bezig met een tas en een soort speelgoedstokpaardje.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Alles behalve. Ik mocht eens helpen mijn eigen muts te hakken en ik liet een beetje veel steken vallen. Mocht het dan enkel bij ponponnetjes houden. Wou wel dat ik het kon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is geen hobby, maar ik zou het wel graag willen leren. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ik ben er zo slecht in. Op school was verplicht blokfluit te spelen en om hem goed te houden moest hij in een blokfluit zak (jaja dat was verplicht op de basisschool toen ik er op zat.) Die wij uiteraard zelf moest haken.
    Ik was een regelrechte ramp (wat me uiteindelijk nog niet eens gelukt is. De juf het er maar een voor mij gemaakt, anders was hij over 100 jaar nog niet af.)
    maar ik wil het wel graag leren:$:$, super leuke dingen gezien op Pintrest.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:12 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Square schreef:
    Zodra ik de titel zag moest ik aan jou denken, maar toen bleek dat jij dit topic had gemaakt, haha. :'D

    Ik doe het zelf niet. Het lijkt me wel leuk, maar ik heb er niet echt tijd voor.


    Hahaha, wat leuk! X'D

    Ik ben t gaan doen toen ik nergens tijd voor had door school, en door juist even iets totaal anders te doen kan je daarna beter, efficienter etc werken.

    Zyra schreef:
    Alles behalve. Ik mocht eens helpen mijn eigen muts te hakken en ik liet een beetje veel steken vallen. Mocht het dan enkel bij ponponnetjes houden. Wou wel dat ik het kon.

    steken laten vallen.. Dat is toch breien? Miss kan je haken wel als je t leert!

    @Escada: just do it!

    Ja, ik hou van haken! Ik maak vaak bolletjes, voor de lol. De kat speelt er altijd mee ;) (mijn kat is onderhand een soort profvoetbalster, hihi)


    I dress to kill, but tastefully

    Square schreef:
    Zodra ik de titel zag moest ik aan jou denken, maar toen bleek dat jij dit topic had gemaakt, haha.

    Haha, dat had ik ook.

    Wel, ik heb het ooit geprobeerd. Kreeg een set als cadeau van mijn oma die trouwens gek erop was. Maar het was een hele ramp, dus stopte ik maar.


    -

    Escada schreef:
    Het is geen hobby, maar ik zou het wel graag willen leren. ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jij had me aangestoken, dus ik had zo'n pakketje gekocht. Maar bleek dat het me niet lukte en toen heb ik geen moeite gedaan om alles stap voor stap te doen. Misschien dat ik binnenkort eens het terug op moet nemen. Dan kan ik voortaan iedere dag op de bus haken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het zo vaak geprobeerd maar ik kan het echt niet... :)


    ©1998

    Ik haak sinds een maandje nu, en vind het hartstikke leuk om te doen. Ik heb nu drie mutsen al gemaakt, echt de meest makkelijke nog, waarvan een met een kleine bloem. Nu ben ik een beetje aan het afwisselen tussen twee dingen, ik ben bezig met een tas voor mijn bollen en haaknaalden, en een poncho ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Erica :o wat zeg je nou!! Wel doorzetten hoor! T lukt vast wel uiteindelijk! En dan word t echt leuk

    Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik heb er gewoon het geduld niet voor haha.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .