• Hoe moet ik eigenlijk beginnen...
    Mijn stage begon vandaag om 9 uur, Ik kon al verder met de opdracht waar ik al een aantal dagen mee bezig was namelijk: een vacature plaatsen gratis op sites, en cv's halen van site ook gratis,

    Later op de dag kregen we dus te horen dat de medewerkers in totaal 5 waarvan 2 vandaag werkten ontslagen zijn....
    De reden is onbekend ik hoop dat we morgen meer te horen krijgen.
    Maar wij stagiaires weten dus niet wat we moeten doen, we krijgen het morgen te horen, vandaag waren we met zijn drieën. De andere dagen nog 2 anderen.
    Het bedrijf waar ik stage loop bestaat in allerlei andere landen al een tijdje, maar een onderdeel van het bedrijf bestaat sinds 6 weken in Nederland, de medewerkers werkten al 6 weken daar, maar werden volgens de andere stagiaires niet betaald, ze zouden de tiende deze maand krijgen en kregen dus vandaag te horen gekregen dat ze werden ontslagen.
    De 2 vrouwen waren heel erg van streek.
    Dat was rond kwart voor 4 allemaal
    Nog wat ergs meegemaakt deze treurig/ rare dag?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:48 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eerlijk gezegt volg ik je verhaal niet helemaal.
    Maar ik snap -van wat ik begrijp- dat zoiets erg vervelend is, en het is ook logisch dat je daar mee dit.

    Of ik iets treurigs heb meegemaakt? Mijn leven is op het moment eigenlijk best treurig.
    Maar zoals ik altijd zeg: gewoon blijven ademhalen!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dus ze zijn gisteren ontslagen en horen officieel vandaag hun loon te krijgen? Als dat met contracten is afgesprokenlijkt mij dat je daar nog gewoon eenrechtszaak voor kunt aanvragen..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je een contract hebt en je wordt ontslagen, dan krijg je alsnog je gewerkte uren uitbetaald.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Als je een contract hebt en je wordt ontslagen, dan krijg je alsnog je gewerkte uren uitbetaald.


    En je weet niet wat de reden is dat zij zijn ontslagen (Denk ik)