• Hi,
    Ik las hier dat One direction een eigen tv-show krijgt. Nou ben ik geen Die-hard 1D fan, maar wat vinden de echte kenners ervan?
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    YESH. *O*

    Exploitatie :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Helaas wel .. Nickelodeon is in Amerika voor de leeftijd van 8 - 14. Kortom; de hele fanbase bestaat binnenkort uit kleuters (: Ik vind het gewoon sneu dat ze Nickelodeon nodig hebben om bekend te worden in Amerika .. ik bedoel, het is Bieber ook gelukt zonder Nickelodeon, waarom zou het 1D niet lukken?


    To infinity and beyond •

    Wordt het dan een soort BTR?? Zoals in Nl op Nickelodeon, want dan word het dus gewoon heel falend...
    En idd, strax zijn alle fans kleuters ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vooralsnog hebben de jongens dit niet bevestigd en op Twitter staat dat er alleen een aflevering is op Nickelodeon die 1D presenteert.


    Not all those who wander are lost.

    Ik denk dat ze het bij een zangcarriere moeten houden.


    SLOAN.

    Lovevloertje schreef:
    Helaas wel .. Nickelodeon is in Amerika voor de leeftijd van 8 - 14. Kortom; de hele fanbase bestaat binnenkort uit kleuters (: Ik vind het gewoon sneu dat ze Nickelodeon nodig hebben om bekend te worden in Amerika .. ik bedoel, het is Bieber ook gelukt zonder Nickelodeon, waarom zou het 1D niet lukken?


    Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik ben 14, en ik kijk nog steeds Nickelodeon. Wel is waar alleen maar de programma's waar 'echte' mensen in voor komen, maar toch! ;)
    En ik mag Bieber niet... Maar goed, dat is o.t.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Flanagan schreef:
    Vooralsnog hebben de jongens dit niet bevestigd en op Twitter staat dat er alleen een aflevering is op Nickelodeon die 1D presenteert.


    Tja, stond ook in de hitkrant. Maar ja.. ik ben geen echte fan ofzow, dus ik volg het allemaal niet echt..!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hmmm, niet super.. Zoals velen al zeggen, waarom moet het via Nickelodeon?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Page394 schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik ben 14, en ik kijk nog steeds Nickelodeon. Wel is waar alleen maar de programma's waar 'echte' mensen in voor komen, maar toch! ;)
    En ik mag Bieber niet... Maar goed, dat is o.t.


    De leeftijdscategorie in Nederland ligt ook wat hoger - ook na 9 uur 's avonds! - dan in Amerika. In Amerika is het echt voor kleine kinderen ..


    To infinity and beyond •

    OWH MY FUCKING LIAM PAYNE
    AWESOMEEEE I`M WANNA WATCH IT SO BADLY (H)
    HYPER ACTIEF NU HIER
    BUREN MOGEN BLIJ ZIJN DAT ZE NU NIET THUIS ZIJN WANT ONE DIRECTION STAAT OP VOLUME HONDERD (H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Lovevloertje schreef:
    (...)

    De leeftijdscategorie in Nederland ligt ook wat hoger - ook na 9 uur 's avonds! - dan in Amerika. In Amerika is het echt voor kleine kinderen ..


    O, okay!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik wil echt niet dat ze dat gaan doen, ookal ben ik diehard fan... Alsjeblieft zeg, hou het bij muziek, hoogstens een documantaire (zoals One Year In The Making of zo), maar please, geen tv-show.


    Aren't they lovely

    Mijn reactie:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lovevloertje schreef:
    Helaas wel .. Nickelodeon is in Amerika voor de leeftijd van 8 - 14. Kortom; de hele fanbase bestaat binnenkort uit kleuters (: Ik vind het gewoon sneu dat ze Nickelodeon nodig hebben om bekend te worden in Amerika .. ik bedoel, het is Bieber ook gelukt zonder Nickelodeon, waarom zou het 1D niet lukken?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis