• Ik heb deze video al veel vaker gezien, en elke keer als ik 'm bekijk moet ik huilen. Normaal huil ik echt nooit. Echt eens in het half jaar misschien. :'D
    Maar ik zag hem net weer voorbij komen en maakte de domme fout om hem opnieuw te gaan kijken. En telkens als dat stuk met de soldaten komt, moet ik huilen. En dit keer was het zo heftig dat ik gewoon niet kon stoppen, ffs. Het ligt ook vrij persoonlijk aangezien mijn vader meerdere malen is uitgezonden naar andere landen. De laatste keer dat hij ging was naar Afghanistan voor maar 4 maand gelukkig (nouja, blij was ik er natuurlijk niet mee maar het is beter dan een jaar), ik zou hem echt niet meer langer kunnen missen.
    En ja oké dat was dus even mijn softy-moment. Huilen past niet echt bij mij dus het is wel weer genoeg geweest ahum. :')
    Zijn er meer mensen die door dit te kijken een lijn kunnen trekken naar een familielid of kennis die ook wel eens is uitgezonden?

    mijn topics, morgen kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh god, dat was echt zielig ;c Ik jank nog net niet.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 22:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh my god. Dat was echt zo...werkelijk en intens. Echt ongelooflijk knap gedaan en de tranen staan in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Oh my god. Dat was echt zo...werkelijk en intens. Echt ongelooflijk knap gedaan en de tranen staan in mijn ogen.

    Echt hè... Ik vind hen ook één van de beste dansers op dit gebied. Al hun voorstellingen zijn zo mooi en hebben echt een diep verhaal.

    Ik moest de eerste keer dat ik het zag ook al huilen, ondanks dat ik er geen persoonlijke verhalen mee hebt.
    Deze is ook al zo zielig


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Father schreef:
    Oh god, dat was echt zielig ;c Ik jank nog net niet.

    I should be going to school, instead I'm watching this. Oh God, dit is echt mooi en intens en oh God, waarom ging ik dit nu kijken, ik heb tranen in mijn ogen staan ;c


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Spotgaai schreef:
    Ik moest de eerste keer dat ik het zag ook al huilen, ondanks dat ik er geen persoonlijke verhalen mee hebt.
    Deze is ook al zo zielig

    Ugh ja, ze kunnen echt zulke mooie verhalen vertellen door slechts een schaduw te laten zien.

    Dat filmpje heb ik op school gezien, echt zielig! Ik vind het wel knap dat ze dat kunnen doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Allunga schreef:
    mijn topics, morgen kijken


    26 - 02 - '16

    Deze hebben ze in de klas laten zien. Het enige moment in het hele uur dat iedereen stil was...


    -

    Volgens mij heb ik hem eerder in een topic langs zien komen. Ik ga hem niet weer kijken, want ik heb vandaag wel genoeg gejankt. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit heb ik al eerder voorbij zien komen, en toen moest ik zó hard huilen, dus ik weet niet of het zo'n slim idee is om het nu te kijken


    Miep

    Bombalurina schreef:
    Dit heb ik al eerder voorbij zien komen, en toen moest ik zó hard huilen, dus ik weet niet of het zo'n slim idee is om het nu te kijken


    You are beautiful, you are love.

    Okeeeeeeeeeee, dankjewel.
    brb crying.

    Maar ja, mijn broer werd vroeger uitgezonden naar Irak enzo (Tijdens de oorlog)


    I live for the applause, you will die for it.