• Dit gaat niet over jullie hoor, maar echt waar. Vandaag ging ik in mijn baggie broek en een groot wit shirt met gekleurde stippen en een paars vest naar school. Niks mis mee. Kom ik op school nadat ik keihard onderweg op me bek ben gefikkerd was en me fiets naar de haaien was. Wist ik gelijk: Dit wordt een klote dag. Nou de hele dag ging het wel goed. Ik had voor drama een 7 ensow. Me leraar aardrijkskunde plaagde me weer eens. Kortom: Het was een normale dag. Maar het vreemde was dat echt vrijwel iedereen op school (en het zijn meer dan 1000 leerlingen) me naam wist. O.o Ik loop de school uit en toen werd er geroepen: Hé! Angéla! Ik reageerde niet, want ik kende die gasten niet. Toen riepen ze: Emo! Vuile trut! Kijken! Nou toen keek ik om en zag ik dat het van die hogere klassers waren die ik al eens eerder had gezien. Het waren rotzakken. esteede veder geen aandacht meer aan hun en ik loop samen met me vrienden naar de fietsen en fiets richting huis. Fietsen er 2 jongens achter me en me 2 vrienden. 1 vriend kende de jongens wel. En weet je wat die jongens zeiden: Is dat een jongen? Ja, die met die Nike-jas. En toevallig had ik mijn oude Nike-jas aan. Hallo! Ik ben gewoon een meisje. Ooit een jongen met hakken gezien?! Maar ik werd gewoon de hele dag uitgescholden. Zo. Nu heb ik me hart weer ff kunnen luchten.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    OMG. ben ik blij dat ik nog vakantie heb. (temminste, ik mot maandag weer naar school:()


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    dammit vandaag.. ik heb me 4de roode kaaart.. omdat ik een juf vor kutslet uitscholde.. gelijjkdder uit omdat ze me ipot jatte .. en niet wou terug geven


    Some angels have no wings.

    Ik heb vnaf vndg vakantie voor 1 week :)
    & laat ze roepen .. myn BF schelden ze, terwyl leerkrachtn het kunnen horen, uit nso, mr ze reageert daar niet meer op :)
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dit gaat niet over jullie hoor, maar echt waar. Vandaag ging ik in mijn baggie broek en een groot wit shirt met gekleurde stippen en een paars vest naar school. Niks mis mee. Kom ik op school nadat ik keihard onderweg op me bek ben gefikkerd was en me fiets naar de haaien was. Wist ik gelijk: Dit wordt een klote dag. Nou de hele dag ging het wel goed. Ik had voor drama een 7 ensow. Me leraar aardrijkskunde plaagde me weer eens. Kortom: Het was een normale dag. Maar het vreemde was dat echt vrijwel iedereen op school (en het zijn meer dan 1000 leerlingen) me naam wist. O.o Ik loop de school uit en toen werd er geroepen: Hé! Angéla! Ik reageerde niet, want ik kende die gasten niet. Toen riepen ze: Emo! Vuile trut! Kijken! Nou toen keek ik om en zag ik dat het van die hogere klassers waren die ik al eens eerder had gezien. Het waren rotzakken. esteede veder geen aandacht meer aan hun en ik loop samen met me vrienden naar de fietsen en fiets richting huis. Fietsen er 2 jongens achter me en me 2 vrienden. 1 vriend kende de jongens wel. En weet je wat die jongens zeiden: Is dat een jongen? Ja, die met die Nike-jas. En toevallig had ik mijn oude Nike-jas aan. Hallo! Ik ben gewoon een meisje. Ooit een jongen met hakken gezien?! Maar ik werd gewoon de hele dag uitgescholden. Zo. Nu heb ik me hart weer ff kunnen luchten.


    ik hoop da het nu beter gaat!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Jemig he, het intelligentieniveau van sommige studenten is verontrustend laag -_-
    Stel neanderthalers.


    No growth of the heart is ever a waste