• Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Er staan best veel fouten in je inleiding waardoor ik al redelijk snel geen interesse meer heb. De verhaallijn is goed, maar ik zou je tekst echt nog even controleren op foutjes (:

    Eichen schreef:
    Er staan best veel fouten in je inleiding waardoor ik al redelijk snel geen interesse meer heb. De verhaallijn is goed, maar ik zou je tekst echt nog even controleren op foutjes (:


    ik haat het als mensen me corrigeren maar het laat me wel herrineren dat ik afschuwelijk ben in nederlands :') naja, dankjewel ^^ ik ga het eens doorlezen ;q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik haat het als mensen me corrigeren maar het laat me wel herrineren dat ik afschuwelijk ben in nederlands :') naja, dankjewel ^^ ik ga het eens doorlezen ;q


    Het was gewoon bedoeld om je te helpen hoor, niet om je te beledigen. Het is alleen jammer dat je zo misschien een aantal lezers mis kan lopen.

    Eichen schreef:
    (...)

    Het was gewoon bedoeld om je te helpen hoor, niet om je te beledigen. Het is alleen jammer dat je zo misschien een aantal lezers mis kan lopen.


    ik snap het wel hoor (: ik bedoelde het ook niet slecht. ik ben gewoon afschuwelijk in nederlands en ik denk dat dat nooit gaat veranderen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik snap het wel hoor (: ik bedoelde het ook niet slecht. ik ben gewoon afschuwelijk in nederlands en ik denk dat dat nooit gaat veranderen ^^


    Je kunt altijd iemand om hulp vragen (bijvoorbeeld betareaders hier op Quizlet of iemand bij je thuis). En ik zou je desnoods ook wel willen helpen.

    Eichen schreef:
    (...)

    Je kunt altijd iemand om hulp vragen (bijvoorbeeld betareaders hier op Quizlet of iemand bij je thuis). En ik zou je desnoods ook wel willen helpen.


    dankjewel, maar betareaders duren vaak heel erg lang en niemand bij me thuis heeft de tijd hiervoor. ik vind het erg lief dat je me wilt helpen, maar ik weet bijna zeker dat je op een gegeven moment in een tijdsnood gaat zitten en het liefst zou ik je er iets voor terug geven, maar ik heb niets :') dus mijn hoop ligt wel echt in de handen van mijn Nederlandse docenten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dankjewel, maar betareaders duren vaak heel erg lang en niemand bij me thuis heeft de tijd hiervoor. ik vind het erg lief dat je me wilt helpen, maar ik weet bijna zeker dat je op een gegeven moment in een tijdsnood gaat zitten en het liefst zou ik je er iets voor terug geven, maar ik heb niets :') dus mijn hoop ligt wel echt in de handen van mijn Nederlandse docenten.


    Oh ik heb (sowieso de hele vakantie) bakken met tijd over (; En ik hoef er ook echt niets voor terug hoor. Maar jij moet doen wat jij het fijnst vindt. Heel veel succes met schrijven in ieder geval!

    Ik ben het eigenlijk wel eens met Eichen. Kritiek is moeilijk, maar je leert er wel heel veel van (mits het opbouwende kritiek is). Het klinkt wel interessant, dus ik geef het een kans als ik weer wat tijd heb. Ik kan er ook de grootste fouten uithalen dan, als je dat wil.


    Take risks and conquer your fears.

    ik vind het heel erg aardig van jullie en ik vind het heel erg fijn dat jullie willen helpen. ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar ik schaam me gewoon om de domme fouten die ik maak :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik vind het heel erg aardig van jullie en ik vind het heel erg fijn dat jullie willen helpen. ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar ik schaam me gewoon om de domme fouten die ik maak :'D


    Dat is niks om je voor te schamen hoor. Iedereen maakt wel eens fouten en de één wat meer dan de ander. Persoonlijk heb ik heel veel geleerd van opbouwend kritiek (ook al kan ik daar zelf, zelfs als het opbouwend is, heel slecht tegen) en uiteindelijk is dat wel echt heel erg fijn. Als je ooit toch nog hulp nodig hebt, mag je me altijd een pb of gb sturen.