• -Geen idee of het goed staat, maar oké..-

    Dus ik heb zo'n schema in mijn duits werkboek staan waar ik niks van snap... Kan iemand me ff helpen of?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 21:55 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Is het de bedoeling dat je iets in moet vullen???

    Het enige wat ik eruit opmaak zonder uitleg is dat ze op een leeftijd van 6 jaar naar groep 1 gaan.. bij 7 jaar naar 2 etc..

    Google het? Ik heb ook geen idee wat je precies moet invullen, maar het Duitse schoolsysteem staat vast wel ergens uitgelegd. Waarschijnlijk moet je dingen als basisschool/middelbare school en vmbo/havo weten, toch? Anders sla je het gewoon over en zeg je dat je het niet snapte. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is meer het probleem dat ik niet weet hoe ik het moet invullen xd Wat waar moet zeg maar -god, ik voel me nu dom....-


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Je hebt verschillende niveau's.. net als in nederland.. ik denk dat je dat in kan vullen bij het rijtje 'Schule'.. de antwoorden kan je vinden door op de link in mijn vorige post te klikken (als je die niet weet)...

    Verder zou ik het ook niet weten :p

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 22:11 ]

    Benzema schreef:
    Het is meer het probleem dat ik niet weet hoe ik het moet invullen xd Wat waar moet zeg maar -god, ik voel me nu dom....-


    Ik vind het niet dom, eigenlijk, want ik snap ook niets van dat schema. :'D Staat er niet een of andere uitleg bij de opdracht met wat waar ongeveer moet? Want nu weet ik niet eens zeker of je het schema van boven naar beneden of van links naar rechts moet lezen.
    Je hebt in ieder geval drie vakjes met "Diplom", dus misschien moeten daar de drie verschillende niveaus (Hauptschule, Realschule, Gymnasium)? Het is echt erg vaag. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik vind het niet dom, eigenlijk, want ik snap ook niets van dat schema. :'D Staat er niet een of andere uitleg bij de opdracht met wat waar ongeveer moet? Want nu weet ik niet eens zeker of je het schema van boven naar beneden of van links naar rechts moet lezen.
    Je hebt in ieder geval drie vakjes met "Diplom", dus misschien moeten daar de drie verschillende niveaus (Hauptschule, Realschule, Gymnasium)? Het is echt erg vaag. x')


    Tja, er staat alleen dat ik voor die niveau's moet kijken bij een site die het niet doet >.<


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    (...)

    Tja, er staat alleen dat ik voor die niveau's moet kijken bij een site die het niet doet >.<


    Ik snap dat "Schule" en "Oder" al niet. Iedereen gaat toch naar school? Wat zou je daar voor alternatief moeten invullen? En dan zijn er ook nog die grote, lege vakken...
    Ik zou het opgeven als ik jou was. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik snap dat "Schule" en "Oder" al niet. Iedereen gaat toch naar school? Wat zou je daar voor alternatief moeten invullen? En dan zijn er ook nog die grote, lege vakken...
    Ik zou het opgeven als ik jou was. (krul)


    Haha, ik ga maar gewoon wat invullen.. Anders gaat die gozer nog erger schreeuwen xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Na jaren weet ik het nog steeds niet en dat terwijl de helft van mijn familie Duits is :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Benzema schreef:
    (...)

    Haha, ik ga maar gewoon wat invullen.. Anders gaat die gozer nog erger schreeuwen xd


    Succes. Hopelijk schreeuwt hij zachtjes. :3



    Father schreef:
    Na jaren weet ik het nog steeds niet en dat terwijl de helft van mijn familie Duits is :'D


    Same here, maar inmiddels zijn al mijn neven en nichten al van school, dus is het ook wel een beetje te laat om het nog te leren. :'D Twee van hen doen nu zelfs in Nederland een opleiding.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan