• Het leek me een goed idee om een soort quiz in te stellen voordat nieuwe leden een topic mogen maken, waardoor ze gelijk een beetje doorhebben welke subforums er zijn en welke topics daarin thuis horen. Het lijkt wel alsof users enkel stamcafé kennen en daar gewoon alles inproppen zonder verder te kijken.


    Your make-up is terrible

    Haha, newbiequiz :Y) Ik vind het wel een geinig idee, al begrijp ik nog niet helemaal wat ik me hier nou bij voor moet stellen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goed idee! Ik stem voor


    26 - 02 - '16

    Well, make one. If it's good enough, it might be put into the welcome message.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat vind ik een heel slim plan. Ook voor alle basisregels, zoals reclame en spam en meerdere shit die sommige mensen niet begrijpen of zelfs niet willen begrijpen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik snap wel wat je bedoelde. Maar ik weet niet of ik nu voor of tegen ben. :3


    •*• Lululu •*•

    NightVale schreef:
    Well, make one. If it's good enough, it might be put into the welcome message.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    NightVale schreef:
    Well, make one. If it's good enough, it might be put into the welcome message.


    -

    Zou dit nieuwe leden niet teveel afschrikken? Ik ben niet zeker, het is geen slecht idee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het wel een goed idee ^^
    Maar dan eventueel iets algemener, met betrekking tot de hele site, en enkele vragen uit de huisregels ofzo ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dooddoenervo schreef:
    Zou dit nieuwe leden niet teveel afschrikken? Ik ben niet zeker, het is geen slecht idee.


    Als ze van een simpele quiz al afschrikken komen ze de rest van het forum nooit levend door.


    Your make-up is terrible

    Russo schreef:
    Ik vind het wel een goed idee ^^
    Maar dan eventueel iets algemener, met betrekking tot de hele site, en enkele vragen uit de huisregels ofzo ^-^


    Dit vind ik beter klinken.

    Ohh Ja, wat als je zakt?

    Édit: @Hatsumomo dat is waar. :'D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dit vind ik beter klinken.

    Ohh Ja, wat als je zakt?

    Édit: @Hatsumomo dat is waar. :'D
    read the house rules


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Russo schreef:
    Ik vind het wel een goed idee ^^
    Maar dan eventueel iets algemener, met betrekking tot de hele site, en enkele vragen uit de huisregels ofzo ^-^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik vind het wel een goed idee


    16 - 09 - '17

    Hmm, ik weet het niet zo goed, eigenlijk. Aan de ene kant vind ik het wel een goed idee, maar aan de andere kant vind ik het een beetje... ja, ik weet niet. Ik denk ook dat het mensen af gaat schrikken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)