• The story revolves around Haruka Nanase, a boy who has always loved to be immersed in water, and to swim in it. Before graduating from elementary school, he participated in a swimming tournament along with his fellow swimming club members, Makoto Tachibana, Nagisa Hazuki, and Rin Matsuoka. After achieving victory, each of the boys went their separate ways.
    Time passed, and in the middle of their uneventful high school lives Rin appears and challenges Haruka to a match, showing Haruka his overwhelming power. Not wanting it to end like this, Haruka, gathers together Makoto and Nagisa once again and brings a new member named Rei Ryugazaki to create the Iwatobi High School Swimming Club in order to defeat Rin.


    Tja... Aangezien er nog niet echt een 'algemeen' topic over was...
    Toen deze anime begon, had ik echt nooit gedacht dat ik 'm ooit zou gaan kijken, vanwege het plot (ik heb het niet echt op sport anime's) maar ja, tumblr happened en nu ben ik gisteren begonnen en heb ik net alle episodes tot nu toe ingehaald. :'D Helaas komen er nog maar twee meer...
    Zelf vind ik het plot dus niet erg sterk, maar de personages en hun achtergrondverhalen vind ik dan wel weer super interessant en dat is vooral de reden waarom ik Free leuk vindt. (: Het is echt niet de beste anime van dit seizoen, maar toch is het heel leuk om te kijken.
    Dus, wie kijkt er nog meer Free? ^^ Wat vinden jullie ervan? Wie zijn jullie favoriete personages? Tell me~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    -Steekt vinger op-

    Nanase is mijn favoriet ;d.
    Ik vind het geweldig ;D en schattig.
    Kan er niet echt veel over vertellen.. Ik begon dit meer te kijken als een grap.. Maar vind hem nu ook echt leuk en kijk ik het niet meer alleen als grap ;d.
    En eng.. De tanden van Rin zijn eng...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Couldn't resist to post this XD


    Credendo Vides

    Shion schreef:
    -Steekt vinger op-

    Nanase is mijn favoriet ;d.
    Ik vind het geweldig ;D en schattig.
    Kan er niet echt veel over vertellen.. Ik begon dit meer te kijken als een grap.. Maar vind hem nu ook echt leuk en kijk ik het niet meer alleen als grap ;d.
    En eng.. De tanden van Rin zijn eng...


    Inderdaad! ;o Woaah ik dacht echt dat ik de enige zou zijn die dat opviel. (':
    Ik was gewoon echt te nieuwsgierig door alles op tumblr, dus ik ging uiteindelijk maar de eerste episode te kijken en toen hield ik niet meer op xd.
    Haru is ook echt mijn favo. Ik heb echt zo'n fictional character crush op hem, mehehe. :Y)
    Also, ben ik de enige die Rei bloedirritant vind?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @DreamerN Can't watch it. I'm laying in bed and I'm too lazy to get my headphones. (cat) Maar ik heb zo het idee welke scène het is... denk ik. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb zeven episodes gezien maar ben gestopt omdat het te saai werd. :'D
    Rin was zeker weten mijn favoriet.


    Daaaaamn
    Echt zonde dat het geen Shounen-ai/yaoi is, that would've been perfect.
    NanasexRin *-*


    :9~

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 14:36 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    I like that anime. Ohyes that sexual tension.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pewds schreef:
    Ik heb zeven episodes gezien maar ben gestopt omdat het te saai werd. :'D
    Rin was zeker weten mijn favoriet.


    Daaaaamn
    Echt zonde dat het geen Shounen-ai/yaoi is, that would've been perfect.
    NanasexRin *-*


    :9~


    Indeed, indeed. Al ship ik Haru en Makoto ook. ^^ Stiekem wat meer eigenlijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Indeed, indeed. Al ship ik Haru en Makoto ook. ^^ Stiekem wat meer eigenlijk.


    Yesss, die staat bij mij op de tweede plaats. :]


    *-*

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 15:14 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Pewds schreef:
    (...)

    Yesss, die staat bij mij op de tweede plaats. :]


    *-*


    :9~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kijk free! ook. Ik was al fan bij het reclame spotje er over. Toen ik hoorde dat ik er een anime van kwam ging ik die natuurlijk gelijk kijken. Ik vind het een super leuke anime. De achtergrond van de Personges is echt zeker een groot plus punt aan de serie. Verder ben ik dol op Nagisa (H). Ik vind het persoonlijk jammer dat Rin, Haruka, Makoto en Nagisa niet samen in een team zitten. ook als is het wel echt dramatisch door de achtergrond enz. Ik benieuwd hoe de laatse 2 episodes gaan lopen. Daarna verder naar de specials !!!


    Kawaii ^w^

    Ik was al lid van het Free!-fandom toen er serieus alleen nog maar een foto van was, haha :'D En iedereen was er heilig van overtuigd dat er nooit een echt anime-serie over zou uitkomen.. nou, wel dus. ^^ Ik kijk altijd supererg uit naar de volgende aflevering. Rei is mijn favoriet, hij is zo'n sukkel, haha, wat een schatje. Gelijk al toen ik zag hoe hij eruitzag, wist ik dat hij mijn favoriet zou worden. NagiRei is mijn otp! c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ik was al lid van het Free!-fandom toen er serieus alleen nog maar een foto van was, haha :'D En iedereen was er heilig van overtuigd dat er nooit een echt anime-serie over zou uitkomen.. nou, wel dus. ^^ Ik kijk altijd supererg uit naar de volgende aflevering. Rei is mijn favoriet, hij is zo'n sukkel, haha, wat een schatje. Gelijk al toen ik zag hoe hij eruitzag, wist ik dat hij mijn favoriet zou worden. NagiRei is mijn otp! c:


    Rei? Oké, dat snap ik dan weer niet. Ik vind Rei echt zwaar irritant. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Soms twijfel ik over Rei, opzicht is hij wel een interessant personage en heeft hij zo zijn momenten... maar aan de andere kant...Vooral de afgelopen aflevering...
    Maar nu gaat hij opeens de badass uithangen tegenover Rin ?
    Al zijn mijn favoriete koppels HaRin en NagiRei.


    Credendo Vides

    Parachutes schreef:
    (...)

    Rei? Oké, dat snap ik dan weer niet. Ik vind Rei echt zwaar irritant. ><


    Haha, ja, dat kan ik ook wel begrijpen, maar ik vind hem zo leuk. Hij is gewoon zo'n dork, met z'n bril en rare modegevoel en 'it's not beautiful~~!!' haha, ik hou echt van 'm. <33


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Haha, ja, dat kan ik ook wel begrijpen, maar ik vind hem zo leuk. Hij is gewoon zo'n dork, met z'n bril en rare modegevoel en 'it's not beautiful~~!!' haha, ik hou echt van 'm. <33


    Haha, dat is waarschijnlijk ook de enige reden waarom hij leuk is xd.
    Ook met dat It's not beautiful tegen over Nanase... Ik kon geen verschil zien in zijn zwemmen xd, maar vond het wel schattig toen hij dat zei.
    En dan komt hij heel bad ass naar Rin toe en wat zegt hij; Rin-chan-san. Jup.. Good job Rei ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you