• The story revolves around Haruka Nanase, a boy who has always loved to be immersed in water, and to swim in it. Before graduating from elementary school, he participated in a swimming tournament along with his fellow swimming club members, Makoto Tachibana, Nagisa Hazuki, and Rin Matsuoka. After achieving victory, each of the boys went their separate ways.
    Time passed, and in the middle of their uneventful high school lives Rin appears and challenges Haruka to a match, showing Haruka his overwhelming power. Not wanting it to end like this, Haruka, gathers together Makoto and Nagisa once again and brings a new member named Rei Ryugazaki to create the Iwatobi High School Swimming Club in order to defeat Rin.


    Tja... Aangezien er nog niet echt een 'algemeen' topic over was...
    Toen deze anime begon, had ik echt nooit gedacht dat ik 'm ooit zou gaan kijken, vanwege het plot (ik heb het niet echt op sport anime's) maar ja, tumblr happened en nu ben ik gisteren begonnen en heb ik net alle episodes tot nu toe ingehaald. :'D Helaas komen er nog maar twee meer...
    Zelf vind ik het plot dus niet erg sterk, maar de personages en hun achtergrondverhalen vind ik dan wel weer super interessant en dat is vooral de reden waarom ik Free leuk vindt. (: Het is echt niet de beste anime van dit seizoen, maar toch is het heel leuk om te kijken.
    Dus, wie kijkt er nog meer Free? ^^ Wat vinden jullie ervan? Wie zijn jullie favoriete personages? Tell me~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Animeplus is ook een goeie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik altijd animefreak, maar die werkt niet altijd even goed mee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vlahos schreef:
    Wat voor Genre heeft dit anime?


    Officieel sports, maar dat klinkt - in ieder geval in mijn oren - niet zo geweldig. xd
    Ik zou er iets van slice of life en drama bij zetten. Het gaat ook vooral over vriendschap.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)
    Nanase is van Makoto! Haal ze niet uit elkaar D:


    Hehe, so true. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind deze anime zo geweldig~
    Vooral Rin, Rei en Nagisa c:
    (Am I the only one here who ships NitoRin/RinTori? ;A;'' )


    What is it, Eren?

    ErenJaeger schreef:
    Ik vind deze anime zo geweldig~
    Vooral Rin, Rei en Nagisa c:
    (Am I the only one here who ships NitoRin/RinTori? ;A;'' )


    Nee je bent niet de enige, ik ship hen ook. :'D
    En MakoHaru, natuurlijk. :3

    ZIJN JULLIE TROUWENS KLAAR VOOR SEIZOEN TWEE MENSEN? :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nee je bent niet de enige, ik ship hen ook. :'D
    En MakoHaru, natuurlijk. :3

    ZIJN JULLIE TROUWENS KLAAR VOOR SEIZOEN TWEE MENSEN? :'D


    Ik moet laatste episode nog zien en dan ben ik er
    Klaar voor


    Vampire + Servant = Servamp

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nee je bent niet de enige, ik ship hen ook. :'D
    En MakoHaru, natuurlijk. :3

    ZIJN JULLIE TROUWENS KLAAR VOOR SEIZOEN TWEE MENSEN? :'D


    Yesssh MakoHaru~
    Ik ship NitoRin, MakoHaru, NagiRei. c:

    Yepp helemaal klaar voor~! 8D Kan eigenlijk niet meer wachten, haha x'D Ben nu seizoen 1 voor de zoveelste keer aan het kijken ^ 7 ^


    What is it, Eren?

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik moet laatste episode nog zien en dan ben ik er
    Klaar voor


    Yay! c:
    Jammer dat we nog tot de zomer moeten wachten. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yay! c:
    Jammer dat we nog tot de zomer moeten wachten. D:


    Ja helaas D:
    Al vind ik de nieuwe uniforms die ze hebben al wel ongelofelijk awesome C: /Was ergens een Official Art gepost ervan op Tumblr xD


    What is it, Eren?

    Tell me, wanneer komt season 2 nou uit? Ik heb namelijk echt onder een steen gelegen xc Kwam er vandaag trouwens ook pas achter (shame on my) dat de pv uitbleek te zijn door mijn zusje die in een fangirl opwelling me in haar kamer trok XD

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 20:46 ]

    crywithout schreef:
    Tell me, wanneer komt season 2 nou uit? Ik heb namelijk echt onder een steen gelegen xc Kwam er vandaag trouwens ook pas achter (shame on my) dat de pv uitbleek te zijn door mijn zusje die in een fangirl opwelling me in haar kamer trok XD



    Volgens mij is er nog geen datum bekend, maar ik dacht in ieder geval deze zomer.
    Hehe, ik wil ook wel zo'n zusje. :3 Mijn broertje is alleen into Dragon Ball, en dan alleen de manga. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    crywithout schreef:
    Tell me, wanneer komt season 2 nou uit? Ik heb namelijk echt onder een steen gelegen xc Kwam er vandaag trouwens ook pas achter (shame on my) dat de pv uitbleek te zijn door mijn zusje die in een fangirl opwelling me in haar kamer trok XD



    De exacte datum is nog niet bekend, maar het is al wel bekend dat seizoen 2 uitkomt in Juli 2014, dus aankomende juli ^^ Nog een paar maanden wachten dus :3


    What is it, Eren?

    Parachutes schreef:
    (...)

    Volgens mij is er nog geen datum bekend, maar ik dacht in ieder geval deze zomer.
    Hehe, ik wil ook wel zo'n zusje. :3 Mijn broertje is alleen into Dragon Ball, en dan alleen de manga. :')


    Oh nice! Season 1 vond ik verbazend leuk, ik kan echt niet wachten tot 2 uit is :3
    Ja, ik mag me zeker gelukkig prijzen (XD nah wat betreft anime dan) We hebben er allebei een beetje een handje van andere mee te sleuren in onze enthousiasme over een serie. Maar alleen Dragon ball? Haha arme jij XD Familie is zo moeilijk te bekeren ;p Mijn ouders bv snappen het ook nog steeds niet dat ik zoveel te gelijk kan kijken

    Het is ook echt omdat mijn broertje zo eigenwijs is; hij vindt per definitie de dingen die ik leuk vind, niet leuk. :'D Daarom haat hij het ook als ik tegen hem zeg dat hij een manga leest, haha.
    Hij speelt trouwens ook veel en graag Pokémon, dus daar kan ik wel veel met 'm over praten. :3 Op dat gebied is hij net een wandelende pokédex, als ik iets niet weet, hoef ik het niet eens op te zoeken, hij weet alles. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)