• The story revolves around Haruka Nanase, a boy who has always loved to be immersed in water, and to swim in it. Before graduating from elementary school, he participated in a swimming tournament along with his fellow swimming club members, Makoto Tachibana, Nagisa Hazuki, and Rin Matsuoka. After achieving victory, each of the boys went their separate ways.
    Time passed, and in the middle of their uneventful high school lives Rin appears and challenges Haruka to a match, showing Haruka his overwhelming power. Not wanting it to end like this, Haruka, gathers together Makoto and Nagisa once again and brings a new member named Rei Ryugazaki to create the Iwatobi High School Swimming Club in order to defeat Rin.


    Tja... Aangezien er nog niet echt een 'algemeen' topic over was...
    Toen deze anime begon, had ik echt nooit gedacht dat ik 'm ooit zou gaan kijken, vanwege het plot (ik heb het niet echt op sport anime's) maar ja, tumblr happened en nu ben ik gisteren begonnen en heb ik net alle episodes tot nu toe ingehaald. :'D Helaas komen er nog maar twee meer...
    Zelf vind ik het plot dus niet erg sterk, maar de personages en hun achtergrondverhalen vind ik dan wel weer super interessant en dat is vooral de reden waarom ik Free leuk vindt. (: Het is echt niet de beste anime van dit seizoen, maar toch is het heel leuk om te kijken.
    Dus, wie kijkt er nog meer Free? ^^ Wat vinden jullie ervan? Wie zijn jullie favoriete personages? Tell me~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het is ook echt omdat mijn broertje zo eigenwijs is; hij vindt per definitie de dingen die ik leuk vind, niet leuk. :'D Daarom haat hij het ook als ik tegen hem zeg dat hij een manga leest, haha.
    Hij speelt trouwens ook veel en graag Pokémon, dus daar kan ik wel veel met 'm over praten. :3 Op dat gebied is hij net een wandelende pokédex, als ik iets niet weet, hoef ik het niet eens op te zoeken, hij weet alles. :')

    Oh dat herken ik hier zo erg o-o..
    9 van de 10 keer bij het eten gaat het ook ineens random van; Ik heb die en die gevangen!
    en dan zit ik van; Dude kap D:
    Of ik zeg; Maar HA! Ik heb een Pidgey... ... ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja bij ons is dat ook altijd. :')
    Het is ook niet te geloven hoeveel geluk hij heeft. Hij heeft nu volgens mij al drie keer pokérush (of hoe heet dat) gehad en hij had een shiny Uxie en shiny Ponyta... D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok wij spelen dan voornamelijk Crystal en zo ;D
    Nja Wesley niet meer.. Hij speelde die op de Gameboy en zijn savebattery is een beetje leeg en kan hij dus gewoon niet meer op slaan xd.
    Dus ik denk dat ik hem maar ga leren om het met een emulator te gaan spelen ;D..
    Mja volgens mij hebben wij beiden nog nooit een Shiny gevangen.. Tenzij de red Garados telt in Lake Rage.. ... Die heeft hij wel gevangen (Ik vermoord)
    Oh en ik weet niet wat Pokerus is :'D

    We gaan off topic :'D oeps.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pokérush is - als ik het goed schrijf - een virus dat je pokémons op kunnen lopen (1/21000 is de kans) en daarvan groeit de attack stats en alles sneller bij level up. ^^
    Maar hij heeft dat dus al meerdere keren gehad terwijl de kans super klein is. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wutt, dat doet hij goed xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you