• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    *extreem diepe zucht*
    Lieve paps, mams, en kutbroertje, blijf van het internet af - de mijne is fucked up sloom nu. Grrr.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat vindt Quizlet hiervan?


    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:27 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eerst hoop je alleen maar dat hij vertrekt en dan is het opeens zo stil. :c


    :)

    Ik voel me best wel arrogant dat ik dit zeg maar... Mijn presentatie vanmiddag binnen het groepje was echt het beste. Ik snap niet waarom ze die van mijn projectgenoot beter vonden. Zij moest naar haar blad kijken en was vrij chaotisch in haar praten, niet echt een samenhangend verhaal. En dat terwijl ik niet eens keek naar mijn steekwoorden en ik had voor mijn gevoel een duidelijk en professioneel verhaal. Zouden ze mij dan niet mogen of zit ik echt in mijn eigen wereldje? Pfff toch lastig dit.


    Life is hard and then we die

    Sinistre schreef:
    Wat vindt Quizlet hier van?




    Dit stukje van Quizlet vindt het awesome. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heel erg stiekem hoop ik nu dat er niet nog een auto bijkomt, waardoor jij niet mee zou kunnen. Weet je tenminste dat je je wat respectvoller moet gedragen tijdens de training en niet alleen maar moet ouwehoeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yesh. Mag gewoon stage lopen bij m'n eigen Kruidvat. Word heerlijk die 1,5 jaar. Denk ik. Nee, dat weet ik zeker. En ik heb weer de sleutels van de winkel, vind ik zo cool. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sinistre schreef:
    Wat vindt Quizlet hiervan?



    Beetje kort. :Y) Maar wel gaaf. Vraag me alleen af wanneer je zoiets gaat dragen...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Beetje kort. :Y) Maar wel gaaf. Vraag me alleen af wanneer je zoiets gaat dragen...


    Ik vond het dus ook zo kort! Maar ik vind hem zó gaaf. Met een vestje en panty kan het nog wel in de herst denk'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik vond het dus ook zo kort! Maar ik vind hem zó gaaf. Met een vestje en panty kan het nog wel in de herst denk'

    Mmmja, zou kunnen. Ik zou 'm haast nog eerder bij een broek of rokje instoppen. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    Wat vindt Quizlet hiervan?



    I like(:
    Al zou ik het niet zelf dragen, maar dat is gwn omdat ik ook niet echt van jurken hou(a)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Mmmja, zou kunnen. Ik zou 'm haast nog eerder bij een broek of rokje instoppen. :')


    Ik weet niet daar ik hij denk ik weer iets te lang voor (cat) maargoed, het is wel een toffe site waar ik hem had gevonden nog even verder kijken :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Echt hoor. Het is mijn verjaardag en dan wil ik geen voetbal international op de tv ja (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sinistre schreef:
    Wat vindt Quizlet hiervan?




    Dit stukje van Q vind het mooi maar zou het nooit kopen omdat dit stuk van Q een jongen is.:Y)

    OT: snotneuzen van 10 jaar horen nog niet alleen met het openbaar vervoer te rijden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Celebration schreef:
    (...)
    I like(:
    Al zou ik het niet zelf dragen, maar dat is gwn omdat ik ook niet echt van jurken hou(A)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.