• 1951


    Jep, ik kon m'n username weer veranderen. Het is afgeleid van Harry's nieuwe tatoeage 1951, die hij pas heeft laten zetten. Ik vind hem erg mooi, dus vandaar dat ik dan ook Vipire heb ingeruild voor 1951.
    Wat denken jullie ervan?

    Om dit topic niet compleet nutteloos te maken: Wat betekent jou username?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Sorry, ik vind usernamen met nummers maar niks.
    Maar goed, ik denk dat mijn usernaam wel voor zichzelf kan spreken :Y)


    -

    Ik vind jaartallen voor een username nooit zo heel erg leuk :W
    Mijn username is de achternaam van Maggie Quigley, ze speelt Nikita in Nikita (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Minions schreef:
    Sorry, ik vind usernamen met nummers maar niks.
    Maar goed, ik denk dat mijn usernaam wel voor zichzelf kan spreken :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik vind nummers als nickname ook niks. :')


    Take me to wonderland

    Quigley schreef:
    Ik vind jaartallen voor een username nooit zo heel erg leuk :W
    Mijn username is de achternaam van Maggie Quigley, ze speelt Nikita in Nikita (:


    Nah, ik normaal gesproken ook niet. Maar deze sprak me wel aan.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Waarom per se ''1951'' ? Waarom heeft ie geen ander getal laten zetten? (ja ik ben nu wel nieuwsgierig, haha)

    Maar ook ik vind persoonlijk jaartallen niet zo leuk als een username, maar als jij er blij mee bent dan is dat goed! (:

    Gibbs is van Leroy Jethro Gibbs, special agent van de crimeserie NCIS. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heeft ie alweer een nieuwe?

    Blutbad = Een wesen uit de serie Grimm en een van de eerste wesen die je ziet in de serie. Daarnaast is het mijn favoriete wesen dus vandaar.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Heeft ie alweer een nieuwe?

    Blutbad = Een wesen uit de serie Grimm en een van de eerste wesen die je ziet in de serie. Daarnaast is het mijn favoriete wesen dus vandaar.


    2 zelfs. Ook nog één van een skelet op een speelkaart.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Gibbs schreef:
    Waarom per se ''1951'' ? Waarom heeft ie geen ander getal laten zetten? (ja ik ben nu wel nieuwsgierig, haha)

    Maar ook ik vind persoonlijk jaartallen niet zo leuk als een username, maar als jij er blij mee bent dan is dat goed! (:

    Gibbs is van Leroy Jethro Gibbs, special agent van de crimeserie NCIS. :3


    Dat vraag ik me nu ook af. Cijfers als username vind ik over het algemeen ook niet zo mooi, maar een jaartal kan ik nog wel begrijpen als het echt iets betekent. ^^

    Mijn username betekent vierkant. Ik zou een heleboel mooie redenen daarvoor kunnen verzinnen, maar de waarheid is dat het gewoon een willekeurig woord was dat ik leuk vond klinken en ik er na bijna drie jaar te erg aan gehecht ben om hem ooit nog te veranderen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blutbad schreef:
    Blutbad = Een wesen uit de serie Grimm en een van de eerste wesen die je ziet in de serie. Daarnaast is het mijn favoriete wesen dus vandaar.


    Wezen*

    Ik vind jaartallen als usernames niet eens zo heel lelijk haha. Als jij er maar tevreden mee bent toch!
    Mijne staat voor Castiel uit de serie Supernatural :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    1951 schreef:
    (...)

    2 zelfs. Ook nog één van een skelet op een speelkaart.


    Die had ik gezien. Volgens mij draait hij een beetje door qua tattoo's. Ik bedoel, heeft het wel een betekenis of doet hij het gewoon voor de lol?


    Physics is awesome

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Wezen*

    Ik vind jaartallen als usernames niet eens zo heel lelijk haha. Als jij er maar tevreden mee bent toch!
    Mijne staat voor Castiel uit de serie Supernatural :'D


    Fallenbadass. You made me sad. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Wezen*

    Ik vind jaartallen als usernames niet eens zo heel lelijk haha. Als jij er maar tevreden mee bent toch!
    Mijne staat voor Castiel uit de serie Supernatural :'D


    Nee, wesen. Dat is geen typefout zo worden ze echt genoemd in de serie.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Die had ik gezien. Volgens mij draait hij een beetje door qua tattoo's. Ik bedoel, heeft het wel een betekenis of doet hij het gewoon voor de lol?


    Sommigen hebben wel een betekenis, anderen niet. Ik heb geen idee of die ook wel een betekenis heeft, maar ik denk het haast niet. Zolang hij het maar mooi vind.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Square schreef:
    (...)

    Fallenbadass. You made me sad. (no_chears)

    Aw sorry haha :') He's still a badass though!

    Blutbad schreef:
    (...)

    Nee, wesen. Dat is geen typefout zo worden ze echt genoemd in de serie.

    Ja, in het Engels toch? Dan is het gewoon wezen in het Nederlands? Wesen staat echt heel vreemd.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."