• Heey.

    Vele van juilie zouden mij nog kennen als 'hale'
    Hierbij wil ik mijn excuus aanbeiden voor wat er twee jaar geleden is gebeurd.
    Ik hoop met heel mijn hart dat ik een nieuwe kans krijg en met een schone lei kan beginnen.

    Alsjeblieft. Gun me die tweede kans

    Iloveyou222 schreef:
    (...)

    Omdat ik nu inzie dat ik me als een mongool heb gedragen


    Wat heeft je dat laten inzien dan?
    En sowieso, niet om het een of ander, maar nogmaals; je bent hier niet erg geliefd.
    Als gewoon een vraag weer; was het niet beter om je op fanfic aan te melden ipv hier weer?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Combustible schreef:
    (...)
    Nee, dat is Gaby, niet Hale

    Owkee. Dat heb ik nu wel gemerkt.


    -

    Ik heb geen idee wat je hebt gedaan.

    Iloveyou222 schreef:
    Alsjeblieft. Gun me die tweede kans


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wat heeft je dat laten inzien dan?
    En sowieso, niet om het een of ander, maar nogmaals; je bent hier niet erg geliefd.
    Als gewoon een vraag weer; was het niet beter om je op fanfic aan te melden ipv hier weer?


    Omdat ik in die twee jaar regelmatig met een psychiater ben gaan praten

    Wilt iemand me het uitleggen, want ik begrijp er niks van.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    We willen hier geen fakers, dus van mij mag je meteen weer opzouten :'D Mijn broertje zal vast heeeel blij zijn dat je er weer bent (cat)

    Cirrino schreef:
    Wilt iemand me het uitleggen, want ik begrijp er niks van.

    Ze is een faker. Ze deed alsof ze zwanger was, poste altijd vreselijke rap muziek etc. Ze was zwaar vervelend en is het nu weer als je het mij vraagt :'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 19:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tweede kans? Volgens mij had je die gehad maar ook al verpest. Dus nee, die krijg je niet meer.


    Your make-up is terrible

    Iloveyou222 schreef:
    (...)

    Omdat ik in die twee jaar regelmatig met een psychiater ben gaan praten


    Aah oke, dat vind ik best goed van je dat je dat gedaan hebt! (:
    Helpt het goed?

    Mjah als je jezelf nu gewoon gaat bewijzen dat je best normaal kan doen, wil ik je heus wel een 2e kans geven. Maar ik moet er wel bij zeggen dat je niet raar op moet kijken dat als je toch weer raar gaat doen, dat je dan vast wel gelijk gebanned kunt worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •