• Door een chat in het LJH-topic, kwam ik weer op een nieuwe verhaallijn. Maar om dit te kunnen schrijven, leek het me handig om aan jullie toestemming te vragen.
    Het betreft dus een verhaal over Quizlet. Het verhaallijn zelf, hou ik even geheim. Ik wou dus jullie echte namen erin gebruiken, omdat het over Quizlet gaat. Ik ga niemand de grond in boren met kritiek, omdat het anders pesten wordt. Maar ik wil dus ook geen risico lopen dat iemand het juist niet wilde dat ik haar noemde in mijn verhaal. Mijn vraag hierbij is dus: wie zal het niet erg vinden?


    ~ Cenation/Sylvie
    ~ Gimlas
    ~ Gyllenhaal/Jacco
    ~ Irvine/Jaimy
    ~ Scorpia/Emma
    ~ Lovina/Merel
    ~ Draculea/Laura
    ~ Square/Inge
    ~ Cirrino/Sofie
    ~ Velton/Nichelle
    ~ Zoidberg/Erieka
    ~ Roar/Brooke
    ~ Arigatou/Kevin
    ~ Father/Mitchell
    ~ Rivaille
    ~ Peculiaris/Nori
    ~ Yoda/Samantha
    ~ Incantatem/Myke
    ~ LyraPhoenix
    ~ DreamerN
    ~ Newt/Kim
    ~ Quatorze/Fren
    ~ Whitmore/Anne
    ~ Sickle/Thirza
    ~ Reezy/Marlies
    ~ Vulcano/Melissa
    ~ Chocolata/Lotta
    ~ Gibbs/Yolanda
    ~ Hatsumomo/Nikki
    ~ Cozart/Lisa
    ~ Escritura/Lizz
    ~ Merrow/Justine
    ~ Delone/Belle
    ~ Amnesiae/Jazz
    ~ DreamerN/Nathalie
    ~ Wiarda/Jip Van Janneke
    ~ Essink/Lieke
    ~ Frodo/Bes
    ~ Wolfheart/Fleur
    ~ Parachutes/Dirkje
    ~ AvarosaNana
    ~ Aftersun/Shirley
    ~ Aeternitatem/Demi
    ~ Dooddoenervo/Jarne
    ~ Niallerslove
    ~ Faelan/Xanthe
    ~ Nyota/Leah
    ~ Orchard/Nynk
    ~ Avarosa/Nana
    ~ Tuala
    ~ Castellan
    ~ Caffeine/Laura
    ~ Morrowind
    ~ Bombalurina/Anouk
    ~ Ellison/Melissa
    ~ JamesPotter/Femke
    ~ Vivere/Joy
    ~ Fortunatis
    ~ GwenxVeer/Vera
    ~ tialdaatje/Tialda


    Hier is het dan allemaal: The Secret of Quizlet

    Inschrijven kan je nog altijd doen, wel heb ik al een lijst met hoofdpersonen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:11 ]


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Hey! Now we're talking. Dan kan iedereen een kasje wagen.
    haha dan ga ik zeker ook eens proberen ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scorpia schreef:
    (...)

    Vraag maar aan mij, anders? Ze heeft een heel wachtlijstje, dus bij haar moet je even wachten.


    Valdez schreef:
    (...)haha dan ga ik zeker ook eens proberen ;)


    Chocolata schreef:
    (...)
    Voor zo'n geweldige story zal ze je heus wel voorlaten. ;)
    Of bij mij :). Maar we zitten hier eigenlijk reclame te maken voor Covershops... :')


    Tadaa

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:16 ]


    -

    Ik hoop alleen voor jou dat je niet alle namen gaat gebruiken, anders kan het een heel erg ingewikkeld en moeilijk verhaal worden om te schrijven. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mij best.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Father schreef:
    Ik hoop alleen voor jou dat je niet alle namen gaat gebruiken, anders kan het een heel erg ingewikkeld en moeilijk verhaal worden om te schrijven. :'D

    No way ik dat gaat doen.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    No way ik dat gaat doen.


    Wanneer ga je bekent maken wie je gaat gebruiken dan? ^^ It sounds interesting. [En wil je dan ook meer information over die personen hebben?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    (...)

    Wanneer ga je bekent maken wie je gaat gebruiken dan? ^^ It sounds interesting. [En wil je dan ook meer information over die personen hebben?]

    Ik wou het doen, maar ben bang mensen te kwetsen. Het komt dan over alsof ik je niet interessant genoeg vindt voor het verhaal, terwijl het niet zo is.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Ik wou het doen, maar ben bang mensen te kwetsen. Het komt dan over alsof ik je niet interessant genoeg vindt voor het verhaal, terwijl het niet zo is.


    Well misschien kun je iedereen vragen om informatie in te sturen? En dan kies je wie het beste bij het verhaal past. (You know, some openen mensen rollentopics voor hun stories? Het is zo iets. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rhiine schreef:
    (...)
    Ik wou het doen, maar ben bang mensen te kwetsen. Het komt dan over alsof ik je niet interessant genoeg vindt voor het verhaal, terwijl het niet zo is.


    Ik denk niet dat iemand die een beetje redelijk is daarover gaat klagen.
    Gebruik degene die je wilt gebruiken, en als ze kwaad zijn dat je hem/haar niet gebruikt hebt, is dat hun probleem. Niemand kan een verhaal schrijven met 50 personages om uit POV te schrijven (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wait? Ik heb mijn echte naam opgegeven voor deze story terwijl je die meschien niet eens gaat gebruiken?:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Wait? Ik heb mijn echte naam opgegeven voor deze story terwijl je die meschien niet eens gaat gebruiken?:o


    Yes. This was an evil plot to find out your name, because everyone really cares a lot about that. ^^
    Ik vind dit trouwens een leuk idee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil er wel bij? 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    NightVale schreef:
    (...)

    Yes. This was an evil plot to find out your name, because everyone really cares a lot about that. ^^
    Ik vind dit trouwens een leuk idee.


    Ik ben gebruikt!(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou het niet erg vinden als je mij niet gebruikt hoor. En de mensen snappen het wel als je een maximaal aantal personen kan gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou het ook niet erg vinden, maar ben vooral benieuwd wat je er mee wilt doen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.