• The Love Matchmakers (TLM's) is een team dat klaarstaat om singles te begeleiden en klaar te stomen om te daten. De ene is wat onzekerder dan de andere, maar de andere heeft dan totaal geen ervaring binnen het gebied van daten. The Love Matchmakers helpen singles zoeken naar hun droompartner, ze zorgen voor make-overs, tips die meegegeven kunnen worden en ze organiseren dates voor de singles. Uiteraard gaan ze ook zorgen dat er succesvolle koppels komen. Als een single het team mailt en zij besluiten die persoon onder hun vleugels te nemen zorgen ze voor oproepen aan mensen die hun geroepen voelen die single beter te willen leren kennen. Het team zal uiteindelijk mensen selecteren uit alle inschrijvingen voor de single waarvan ze denken dat ze best bij elkaar zouden kunnen passen. En dan begint het echte werk … Het klaarstomen en de dates zelf. Lukt het, het team om de singles aan een partner te helpen of zullen ze toch falen?

    In deze RPG ben ik op zoek naar vaste en losse rollen. Wat bedoel ik hiermee? De vaste rollen zijn het team (TLM's), zij blijven van begin tot einde in deze RPG gewoon hun rol behouden, de hoofdrollen dus. De losse rollen zijn dus alle mensen die willen kunnen voor even een rol aanmaken als single die zich aanmeld bij het team of als dater die geïnteresseerd is in de single. Hiermee is ook de bedoeling dat je maar voor een korte tijd in de RPG zal meedoen als die bepaalde rol, als de rol eenmaal 'zijn partner' heeft gaan deze eruit. Moest je het leuk vinden, kan je altijd opnieuw terug komen met een nieuwe rol.


    Vaste rollen (TLM's):
    1 visagiste (zorgt alleen voor kapsel en make-up) - Gereserveerd door MaitePayne
    1 stylist (zorgt alleen voor kleding + mag gaan shoppen met de single) - Gereserveerd door Sivan
    1 planner (zorgt voor het plannen van de uiteindelijke dates met evt hulp van de single zelf): Britney Ella Evans - Cenation
    1 tipgever/voorbereider bij klaar stomen (zorgt voor het geven van tips over bepaalde dingen die van pas komen enz)
    1 hulpcoach (zorgt voor zelfvertrouwen en angsten doorstaan): Nerice Rebekkah Roslyn Moore - Primie


    Singles:
    - Louis Maxwell Heartman - Raccoon
    - Emma Merla Kylia Doyle “M” - DreamerN


    Geïnteresseerde: (de mensen die willen daten met de single)
    - Ellaine 'Ella' Nicky Yorkwill - Script
    - Gereserveerd door Mamo


    Invullijstje vaste rollen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje singles:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Grootste angst:
    Beroep/opleiding:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje geïnteresseerde:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Beroep/opleiding:
    Familie:
    Extra:


    Regels
    - Max. 2 rollen per account, er is geen limiet (wel bij de vaste rollen).
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid altijd doorgeven.
    - Reserveringen blijven 72 uur (3 dagen) staan, daarna komt de rol weer vrij.
    - Alleen ik (Cenation) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 16:43 ]


    16 - 09 - '17

    Niemand?


    16 - 09 - '17

    Echt niemand?


    16 - 09 - '17

    Het ziet er wel een leuke rpg uit ,maar.... Volgens mij iets ingewikkeld met rollen die er ook zo weer uit mogen :/

    Ik twijfel ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Het ziet er wel een leuke rpg uit ,maar.... Volgens mij iets ingewikkeld met rollen die er ook zo weer uit mogen :/

    Ik twijfel ...


    Hoe bedoel je ingewikkeld?


    16 - 09 - '17

    Nou dat de rollen van singels en geïnteresseerden komen en gaan... Ook snap ik het niet helemaal ,zijn het dan een paar geïnteresseerden ,waarvan er dan maar 1 gekozen word?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Nou dat de rollen van singels en geïnteresseerden komen en gaan... Ook snap ik het niet helemaal ,zijn het dan een paar geïnteresseerden ,waarvan er dan maar 1 gekozen word?


    Oh en nee, er komen meerdere dates.

    Ik denk er misschien aan die rollen ook een aantal plaatsen gewoon te geven.


    16 - 09 - '17

    Ik twijfel echt :/ hmmm ,ah proberen kan geen kwaad ^^ ,mag ik een singel jongen reserveren ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een geïnteresseerde vrouw reserveren?
    Ik ga het gewoon doen anders krijg ik straks spijt dat ik het niet gedaan heb...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zet jullie er bij


    16 - 09 - '17

    mag ik een visagiste of styliste reserveren? maakt niet uit wat


    Do what you love, love what you do

    Tuurlijk

    Ik heb je nu bij visagiste gezet, maar als je liever de styliste wil moet je het gewoon laten weten

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:42 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zit zo erg te twijfelen :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Denk maar rustig na xp


    16 - 09 - '17

    Hhmm.... doe mij voor nu maar een single vrouw, ga nog nadenken over een vaste rol.


    Credendo Vides

    Ok


    16 - 09 - '17