• The 100
    Set 97 years after a nuclear war has destroyed civilization, when a spaceship housing humanity's lone survivors sends 100 juvenile delinquents back to Earth in hopes of possibly re-populating the planet.

    Trailer 1 II Trailer 2

    Gestart: 19 maart
    Recente aflevering: 7 II Contents Under Pressure

    Wat vinden jullie ervan :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gailybell schreef:
    (...)

    Kijken jullie (cat) Anders zwaait er wat :Y)


    Niemand hoeft mij te zeggen wat ik moet kijken, Gail ;)


    16 - 09 - '17

    Gailybell schreef:
    (...)

    Kijken jullie (cat) Anders zwaait er wat :Y)

    Ik was van plan om te gaan kijken, maar nu heb ik de neiging om niet te gaan kijken xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zojuist de eerste episode gezien en tot nu toe vind ik het wel gaaf. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caim schreef:
    (...)

    Ik vind het echt jammer dat die ene jongen dood is :'c.
    En ik denk stiekem, dat die broer en zus de kinderen zijn van die evildude. Want die broer en die man lijken op elkaar xd



    Ik dacht precies hetzelfde! Want die gozer en die man lijken echt héél erg op elkaar.

    Also, die jongen die nu dood is heet Jasper geloof ik, maar als je aan het einde kijkt van de episode zie je ook al een voorstukje en volgens mij werd daar zijn naam weer gezegd :'D Maar dat vind ik dus apart, aangezien die dan dood is?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    OMG RADIOACTIVE VAN IMAGINE DRAGONS!! Ik vind de serie nu al geweldig! <33


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leshley schreef:
    (...)

    Ik dacht precies hetzelfde! Want die gozer en die man lijken echt héél erg op elkaar.

    Also, die jongen die nu dood is heet Jasper geloof ik, maar als je aan het einde kijkt van de episode zie je ook al een voorstukje en volgens mij werd daar zijn naam weer gezegd :'D Maar dat vind ik dus apart, aangezien die dan dood is?


    Over dode mensen kan nog wel gepraat worden :')
    Maar ik blijf erbij dat hij niet echt dood is :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    er werd "jasper shoot him!!" geroepen (;


    Daaaamn het was best goed! En die preview zag er veelbelovend uit. Iedereen zat te zeuren dat het een echte tienershow zou worden, maar als ik die preview zie geloof ik dat niet. Eb de muziek was epic!!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    er werd "jasper shoot him!!" geroepen (;


    Daaaamn het was best goed! En die preview zag er veelbelovend uit. Iedereen zat te zeuren dat het een echte tienershow zou worden, maar als ik die preview zie geloof ik dat niet. Eb de muziek was epic!!


    Ja, daarom was ik dus in de war, want dat zou betekenen dat hij niet dood is? *is heel hoopvol*


    Oh, daar ben ik het inderdaad niet mee eens.

    Trouwens, ik vind dat meisje met de bruine haren, weet haar naam even niet meer, zo irritant :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Promo episode 2 (:



    EN ja, ik mag die bruinharige chick ook niet helemaal. Jasper is wel een zeer coole dude!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had deze serie ook nog op m'n watchlist staan, dus ik zal de eerste aflevering binnenkort maar eens gaan kijken. :3

    Ik heb de eerste aflevering gezien en vond het echt gaaf. Ik heb ook meteen even mijn vader en broer fan gemaakt.


    Take risks and conquer your fears.

    Er is altijd een asshole die violence voor zijn eigen bestwil gebruikt. Gosh -.-


    -

    Medousa schreef:
    (...)
    Ik was van plan om te gaan kijken, maar nu heb ik de neiging om niet te gaan kijken xd.

    Omg nooooooo! *gaat op mijn knieeen smeken*

    Querencia schreef:
    (...)

    Niemand hoeft mij te zeggen wat ik moet kijken, Gail ;)

    Maar wel als het een gave serie is dus.


    -

    Ik heb gisteren de tweede aflevering gezien, vond die ook wel leuk ^^

    Ik vond de tweede aflevering ook wel leuk, ik zou nou nog niet zeggen dat het echt super is, maar wie weet komt dat nog wel ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.