• Ik chat al maanden lang met een vast groepje mafketels (niks raars, geen sexchats, gewoon radom talks) En twee weken geleden kwam daar nog een jongen bij. Pascal. Ik had hem al vaker gezien, en ook wel eens hoi gezegd, maar verder dan dat eigenlijk niet.
    Nou, die avond mengde hij zich in het groepsgesprek, en in een zeer verhitte discussie over pokémon raakte ik met hem aan de praat, en na 3 uur hadden we zoiets van: Laten we contact houden. Dus, dat deden we, en nu blijkt dat hij een super lieve, zeer muzikale ginger is. We whatsappen elke dag, hij belt 's avonds omdat hij me weltrusten wil wensen of gewoon mijn stem wil horen, of andersom. En to top it all off, gisteren heeft hij gitaar voor me gespeeld, en gezongen. I just melted. En ja.
    Het is niet zo dat hij een engerd is ofzo. Ik heb hem op facebook, we hebben gecammed en we bellen veel te vaak. Maar nu ga ik hem ontmoeten over 2 weken, en natuurlijk i'm excited, maar ik ben ook bang. Wat nou als ik hem heel erg blijk tegen te vallen (de sporen van mijn depressie zijn nog niet volledig uitgewist).

    Ugh. Sorry voor het gezeik. I just had to tell.

    *Edit*
    Het word over 3 weken. En oo kal ken ik hem nog maar zo kort, i already just can't wait. Is dat eigenlijk wel mogelijk? Iemand missen die je eigenlijk nog nooit ontmoet hebt? Ah well. We'll see.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:20 ]


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Ja ik denk het wel hoor :)
    Als je er zeker van bent wie hij zegt dat hij is en jij je er goed bij voelt hem te ontmoeten, zie ik geen regen waarom het niet goed zou zijn? Kennelijk vind je hem heel aardig. Het is logisch dat je bang bent, alle meetings zijn een beetje eng, maar het komt vast en zeker wel goed hoor. Als je al een goede klik online hebt is dat al een begin! Zorg er alleen wel voor dat je op een openbare plaats afspreekt met veel mensen, mocht er iets gebeuren.
    Maar zoals jij het omschrijft klinkt het als een prima jongen. Wees niet bang dat jij hem gaat tegenvallen. Wees gewoon jezelf. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon doen.
    Ik heb mijn eigen beste vriendin ook via internet leren kennen. -wel Quizlet dan toevallig. We hadden super lang contact en toen besloten we ook elkaar te gaan zien. Dus ik in mijn eentje naar andere kant van het land.
    Ik was heel bang dat het verkeerd uit zou pakken en het inderdaad heel anders zou zijn dan ik verwachte. Vanaf het eerste moment, leek het alsof we elkaar al jaren zagen en nu kan ik niet meer zonder haar.

    Natuurlijk kan het ook tegenvallen. Maar het is echt wat je er zelf van maakt. Als het niet zo uitpakt als je verwacht, dan doe je het niet meer en hou je het weer bij bellen en shit. En anders kan je band met hem alleen maar sterker worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik denk wel dat dat goed komt. Zoals je hem nu beschrijft valt er eigenlijk niets mis te gaan. Ik weet zeker dat het niet zomaar opeens zal tegenvallen. Veel succes!

    Ik denk dat het wel goed komt. Je bent immers veel met hem aan het praten en hoe lief hij voor je is, dat kan onmogelijk misgaan. Don't worry en heb vooral veel plezier!(:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Hij denkt waarschijnlijk nu net hetzelfde. "Wat als ze me toch niet zo leuk vindt?" Dus no stress, je gaat zien, jullie gaan elkaar geweldig vinden. Have fun!


    If we had not a soul, music would have created it.