• [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 12:08 ]

    Ik weet precies wat je doormaakt, alleen zit ik nu met liefdesverdriet en ben ik niet in staat om goed advies te geven.


    26 - 02 - '16

    Helaas kan ik je niet helpen. Mijn liefdesleven is telkens opnieuw een herhaling van de titanic.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik kan je geen advies geven. Mijn liefdesleven is echt leeg.


    -

    Zoidberg schreef:
    Ik weet precies wat je doormaakt, alleen zit ik nu met liefdesverdriet en ben ik niet in staat om goed advies te geven.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    De beste tip: eet heel veel chocolade.

    Nee, sorry. Ik kan je niet verder helpen met je probleem :(
    In ieder geval heel erg veel succes in deze.moeilijk tijd!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    De beste tip: eet heel veel chocolade.

    Nee, sorry. Ik kan je niet verder helpen met je probleem :(
    In ieder geval heel erg veel succes in deze.moeilijk tijd!


    Ik hou niet zo van repen chocola en heel verdrietig ben ik ook niet :')

    Ik weet hoe het voelt om dat gewoon te zijn en dan niet te krijgen, maar persoonlijk vind ik een hele dag elkaar zien maar gewoon vriendschappelijk moeten doen een grotere kwelling (cat)

    Anyway: na een tijd ga je de momenten samen meer waarderen, omdat ze zeldzamer zijn. Je kan er ook naar uitkijken: 'yes, morgen zie ik hem eindelijk!', iets wat best nog leuk is aan een relatie. Dat gevoel als je hem dan eindelijk ziet :D


    Has no one told you she's not breathing?

    Rhiine schreef:
    Ik kan je geen advies geven. Mijn liefdesleven is echt leeg.



    Sterker nog, ik heb nog nooit een vriendje gehad =.=


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mèh, dat zijn geen leuke dingen :C Vooral als je gewend bent om elke dag bij elkaar te zijn, is dit echt afkicken zeg maar.. ;/
    Ik zit niet precies in hetzelfde vaarwater als jij, maar t komt er wel een beetje op neer;p Ik heb sinds kort een vriend, maar we wonen zo'n anderhalf uur van elkaar vandaan met openbaar vervoer, zo'n drie kwartier als je met de auto gaat. (ik heb nog geen rijbewijs, hij wel. Dus ik moet altijd met OV, hij kan met de auto komen). Nou ligt mijn stageplaats wel een kwartiertje lopen van zijn huis, maar ik ben elke dag pas om 5 uur klaar met stage (nja, 4 dagen in de week), en ik heb natuurlijk ook nog huiswerk en hij ook. En aangezien ik dan weer optijd naar huis moet, kan ik maar 3 uurtjes bij hem zijn als ik na stage naar hem ga. Wat betekend dat ik hem ook niet elke dag zie.

    Nja goed.. Tot zover de uitwijding naar mijn verhaal xd Het probleem is alleen, dat ik zelf ook niet goed weet wat je er aan kan doen. Ik mis mijn vriend ook vreselijk, ook als ik hem pas de dag ervoor nog gezien heb. En ik weet zelf ook niet wat ik er aan kan doen om hem minder te missen.. Dus sorry meis, ik heb geen idee ;/


    Inspiration can hit you any time

    Ice cream is the cure, I say you!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer ik me fucked-up voel, ga ik juist geen zachte muziek luisteren, maar bands zoals Sonic Syndicate.
    And precisely, ice-cream should do the trick.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zit precies met hetzelfde. We zijn nu allebei gaan studeren in een andere stad terwijl we elkaar eerst constant zagen op school. En bij ons is ook een fietsafstand van 40 minuten. Ik baal er zelf ontzettend van en ik wist niet dat ik een bepaald persoon zo ontzettend kon missen. Maar ik ben nu ook gaan inzien dat de momenten die je hebt met elkaar moet koesteren omdat ze niet vaak voorkomen. Sterkte ermee! (;


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hé wat balen. Kun je niet een keer met hem praten als je hem nog een keer spreekt?


    Tijd voor koffie.

    Rhiine schreef:
    Ik kan je geen advies geven. Mijn liefdesleven is echt leeg.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Morticia schreef:
    Wanneer ik me fucked-up voel, ga ik juist geen zachte muziek luisteren, maar bands zoals Sonic Syndicate.
    And precisely, ice-cream should do the trick.


    Some people are art and do art at the same time