• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Zusje/broer van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Anthos
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || Laoch. [Liam]
    Er staan nog rollen gereserveerd van het oude topic.

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 19:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Er stond eerst bij je rol Nialler, dus ik vond het al wat raar. Maar nu klopt het dus, behalve dat Velton het zusje van -eh- Tomlinson heeft.
    Als Velton er akkoord mee gaat?
    Ik bedoelde Zayn maar aangezien ik een beetje door de war was door het Tonlinson gedoe.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Uiterlijk aangepast trouwens.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Butera,
    Dat meisje lijkt verdomme veel op iemand die ik ken :']


    Ellison schreef:
    (...)
    Er stond eerst bij je rol Nialler, dus ik vond het al wat raar. Maar nu klopt het dus, behalve dat Velton het zusje van -eh- Tomlinson heeft.
    Als Velton er akkoord mee gaat?


    Natuurlijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    DAAAAH.
    Waarom heb ik geen Golden Membership meer, dat stoort me echt.


    Als het goed is klopt alles nu weer?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Velton schreef:
    @Butera,
    Dat meisje lijkt verdomme veel op iemand die ik ken :']


    (...)

    Natuurlijk.
    MADISONNNN PETTISSSSS :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fuckzooi.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: 19, 01-02-1994.
    Zusje/broer van: Chelsey Styles.
    Innerlijk: Harry is een spontane, beleefde en vooral hele lieve jongen. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is. Verder is Harry erg gesteld op zijn zusje, Chelsey, hij zal haar tegen alles en iedereen willen beschermen en vind uiteraard geen enkele jongen goed genoeg voor haar.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is biseksueel. Zoals gewoonlijk.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:21 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledige naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    19
    Zusje/broer van:
    Cailin Horan
    Innerlijk:
    Niall is altijd erg vrolijke en lacht altijd. Nooit zal hij serieus zijn als het niet nodig is. Hij zal zijn vrienden altijd verdedigen. Niall weet wanneer hij rustig moet zijn en dat doet hij dan ook. Hij is heel erg lief en zal nooit gemene opmerkingen maken. Wel kan hij de hele tijd door grapjes maken, maar vaak zijn die ten koste van hemzelf of niet gemeen bedoeld. Niall heeft graag mensen om zich heen. Hij kan zich prima alleen vermaken, maar hij is liever met een paar mensen dan alleen, het liefst wel bekenden. Niall is ook een verlegen jongen die nogal snel bloost en soms niet zo goed weet wat hij moet zeggen. Als hij je langer kent, is hij meestal veel spraakzamer. Velen mensen vinden hem meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld van hem. Hij is niet zo stil als dat hij soms lijkt in het begin. Niall durft niet goed op iemand af te stappen als hij wat in ze ziet, hij wacht liever tot de ander de eerste stap zet.
    Uiterlijk:






    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 17:01 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is Cailin Horan '


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Het is Cailin Horan '


    Heb het veranderd


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pampampam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Laoch schreef:
    Pampampam



    Geniaal plaatje xD

    Ik kan maar geen innerlijk voor Nialler bedenken :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Volledige naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: 19, 01-02-1994.
    Zusje/broer van: Chelsey Styles.
    Innerlijk: Harry is een spontane, beleefde en vooral hele lieve jongen. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is. Verder is Harry erg gesteld op zijn zusje, Chelsey, hij zal haar tegen alles en iedereen willen beschermen en vind uiteraard geen enkele jongen goed genoeg voor haar.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is biseksueel. Zoals gewoonlijk.


    Klaar. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledige naam: Delisha Leila Malik
    Leeftijd: Bijna 17 en ze verjaart op veertien Februari, dus beter gezegd op Valentijn.
    Zusje/broer van: Zusje van Zayn
    Innerlijk: Delisha is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Delisha wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Lisha erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Lisha vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Lisha erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Delisha staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Delisha meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:



    Extra: Delisha is een meisje dat de tekenkunsten van haar broer heeft overgenomen, maar behalve dit kan het meisje ook heel goed schilderen. Hier leg ze meestal haar gevoel in, want het zit in haar karakter dat sommige gevoelens voor haar bijna niet te uiten zijn. Als het via dit niet kan dan is ze zoals vaker wel bij haar broer te vinden. Verder heeft ze een crush op Liam waar niemand iets van weet.


    De aanpassingen komen zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb.
    @xAlways Ghehe, ik weet het :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik Zayn reserveren?:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis