• Pfft..Ik word er niet goed van.. Mijn ouders kunnen soms zo irri zijn !! :c

    Deze morgen, voordat ik vertrok naar school, checkte mijn moeder mijn magister. Om te kijken welke lessen ik heb, En wat ik heb gescoord voor de s.o's.
    Ze werd er niet al te vrolijk van.. Ik heb een 6 voor Wiskunde, en voor Mtt. Ze was boos, en niet tevreden.
    Ze wilt dat ik minstens een 8 moet scoren voor alle vakken..
    Niet normaal natuurlijk!

    Gelukkig ben ik wel heel goed in andere vakken..xx
    Ik heb mijn moeder verteld dat ik het niet vind kunnen, dat ik alles zo perfect moet scoren van haar!
    Ze werd kwaad, en vertelde me, om mijn mobiel direct in te leveren bij haar.
    Hierdoor begon woede op te borrelen. Ik heb mijn mobiel gewoon ingeleverd. (krijg m pas terug als ik goede punten scoor! :C )

    Ik had met een vriendin van mij afgesproken, dat ik samen met haar naar school zou gaan fietsen. We hadden afgesproken rond half acht, en het was net kwart over zeven..xx
    Mijn moeder was boos, en vertelde me om op te rotten..
    Ik luisterde niet! Bij ieder woord wat ze zei.. werd ik bozer en bozer..

    Uiteindelijk ben ik het huis uitgestormd, en mijn moeder rende me achterna.
    Ik schreeuwde hard al mijn frustraties uit, en smeet de deur voor haar neus dicht!
    Ze was aan het stressen, en ze kan door al deze stress dood gaan. bloeddruk etc ..

    Ik flipte helemaal.
    Nu voel ik me zwaar kut, omdat ik mn mobiel kwijt ben voor de rest van de week. :'c
    Dat betekend dat ik mijn online vriendje niet kan bellen of appen..Hij woont in Nieuw-Zeeland, en hij word tegen half tien pas wakker. (07:30 am hun tijd ofz? o: ) Hij denkt vast dat ik zelfmoord heb gepleegd ofzo !! ): xx

    Omg, guys..Hebben jullie pwease tips voor me om niet zo snel boos te worden? De ruzie op te lossen, en mijn mobieltje terug te krijgen ?? :c

    xx wanhopige Irishsnow :c


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik vind dat je moeder behoorlijk overdrijft. Ik snap dat ze wilt dat je goede cijfers haalt, maar af en toe een 6'je is ook geen ramp :') zeker aangezien je zegt dat de rest van je cijfers gewoon goed zijn. Vind het dan ook onredelijk dat ze zo tekeer gaat en je telefoon afpakt.
    Als ik jou was zou ik gewoon proberen om rustig met haar te praten en duidelijk te maken dat je niet altijd 8 (of hoger) kunt halen..


    To infinity and beyond •

    Aangezien je nu ook op het internet zit, kun je hem niet even mailen met wat er aan de hand is?


    I am an idiot, I move.

    Nou, je telefoon lijkt me hier niet het grootste probleem. Uitvogelen hoe je de problemen met je ouders op kan lossen, lijkt me belangrijker. Dan wordt je telefoon ook niet zo snel afgepakt, minder ruzie, etc. Probeer te praten als ze in een goed humeur is, of iets dergelijks?
    Trouwens, een zes voor Wiskunde vind ik behoorlijk hoog.


    Tijd voor koffie.

    Wow, dat vind ik echt heel onredelijk van je moeder. Als ik jou was zou ik haar om uitleg vragen. Als je onvoldoendes zou halen tot zo ver, maar boos worden omdat je een enkele keer een zes haalt? Dat vind ik echt heel onredelijk van haar.


    Life is hard and then we die

    Je moet gewoon aan je ouders (moeder) laten zien dat je gewoon je best doet, meer kun je niet doen.
    Dan zal ze ook begrijpen dat dat gewoon jouw niveau is en dat dat prima is.

    Als je vriendje al meteen denkt dat je zelfmoord hebt gepleegd vind ik dat eerlijk gezegd wel 'n hele rare gedachte.


    Wat een overdreven reactie, maar het is niet het allerergste dat je telefoon is afgepakt. Kun je er niet over praten met je ouders als iedereen wat rustiger is? Probeer zelf ook rustig te blijven en leg uit dat een zes prima is. Het is een voldoende.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens mij horen we hier maar een gedeelte van het verhaal. Je moeder was niet blij met die 6, ze had liever een 8 gezien. Misschien dacht ze wel dat jij harder had kunnen leren voor die toets of gewoon wel in staat bent een 8 te halen, maar te lui was. Mijn ouders worden ook boos, als ik de hele tijd zeg dat school zo makkelijk is en als ik de hele tijd zeg geen huiswerk te hebben, om dan vervolgens alleen maar zessen te halen. Just saying...
    En:

    Scholar schreef:
    Aangezien je nu ook op het internet zit, kun je hem niet even mailen met wat er aan de hand is?


    From these ashes, I will rise

    Zeg dat je geen Aziaat bent en dat als ze wilt dat je 8en haalt ze je maar een niveau lager moet zetten. Wat een bullshit.
    Mijn moeder is altijd blij zolang ik maar mijn best doe, meer dan je best kan je namelijk niet doen volgens mij moeder.
    Aan de andere kant gedroeg jij je natuurlijk ook wat onvolwassen (ik schiet ook altijd uit mijn slof hoor, daar niet van),
    maar de volgende keer moet je rustig proberen te blijven en als dit niet lukt zeg je dat je even gaat om af te koelen oid.
    Oh en van stress kan je niet dood gaan, heeft mijn huisarts zelf nog gezegd (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leonhardt schreef:
    Volgens mij horen we hier maar een gedeelte van het verhaal. Je moeder was niet blij met die 6, ze had liever een 8 gezien. Misschien dacht ze wel dat jij harder had kunnen leren voor die toets of gewoon wel in staat bent een 8 te halen, maar te lui was. Mijn ouders worden ook boos, als ik de hele tijd zeg dat school zo makkelijk is en als ik de hele tijd zeg geen huiswerk te hebben, om dan vervolgens alleen maar zessen te halen. Just saying...
    En:
    (...)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Vivere schreef:
    Ik vind dat je moeder behoorlijk overdrijft. Ik snap dat ze wilt dat je goede cijfers haalt, maar af en toe een 6'je is ook geen ramp :') zeker aangezien je zegt dat de rest van je cijfers gewoon goed zijn. Vind het dan ook onredelijk dat ze zo tekeer gaat en je telefoon afpakt.
    Als ik jou was zou ik gewoon proberen om rustig met haar te praten en duidelijk te maken dat je niet altijd 8 (of hoger) kunt halen..


    -

    Lol mijn moeder zegt al haal je een drie maar heb je keigoed geleerd liever dat dan een tien zonder moeite.

    Als je je boos voelt worden zeg op een rustige kalme toon dat je even naar boven gaat en zo terug bent en ga naar je kamer. Doe daar iets waarvan je rustig word en kom teru.g Leg dan rustig uit dat je even naar boven ging om rustig te worden en praat rustig het uit.
    Zelf ging ik er ook altijd tegen in maar nu als ik merk dat er ruzie gaat komen of weet ik het dan loop ik naar boven, niet altijd rustig , maar mijn ouders laten me even met rust en na een half uurtje ligt eraan natuurlijk praten we erover.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou even met je moeder gaan praten.
    En uitleggen dat je, je best doet en dat ze niet zo moet stressen omdat je niet altijd 8en kan halen.
    Ik denk dat als je er even rustig over praat het goed komt.
    Ik denk dat mijn moeder al blij zou zijn als ik eens een 8 haalde.. voor wat dan ook.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik vind je verhaal al bij al best bizar en ik ben niet volledig mee waarom je op random plaatsen 'xx' achter je zin zet maar ik zal je even mijn 'tips' geven :]

    De kans dat je vriend denkt dat je zelfmoord hebt gepleegd lijkt me wat overdreven. En als je er zo zeker van bent dat hij toch zoiets zou denken kan je inderdaad wel eens een mailtje of een berichtje sturen.
    Dat je mama een 8 verwacht is inderdaad veel, maar het is niet onredelijk dat ze verwacht dat je je best doet. Als je dat hebt gedaan voor die twee zessen, dan zou ik haar dat gewoon uitleggen, indien je zelf weet dat je beter kunt, zou ik er gewoon zelf voor zorgen dat je je punten ophaalt, en dan zou ik aan je mama vertellen dat je volwassen genoeg bent om er zelf voor te zorgen dat je een redelijk puntentotaal hebt, en dat het iedereen wel eens gebeurt onder zijn normale niveau te scoren.
    En als je moeder je zomaar uit het niets heeft gezegd om op te rotten zou ik haar er zeker nog eens over aanspreken want dat vind ik niet echt normaal :]


    effort never betrays you

    Helaas heb ik myn vriendjes' email/Facebook niet..
    Alleen zijn nummer en Wapp :c

    En dat van zelfmoord is een lang verhaal .. x


    yeah, i know..Ik kan soms overdrijve.. En onvolwassen doenn.. K'zit gwn zo in elkaar Hihi .. x:

    En 'kzet soms 'xx' neer, omda ikk da uit mezelf doe..xx Ik heb ut van myn vriend' overgenome! o;

    iig, Thx voor alle tipsss en reactiesss ..! <3

    Luvv Ya All -xx- Irishsnow (:


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    reecemastin schreef:
    Ik vind je verhaal al bij al best bizar en ik ben niet volledig mee waarom je op random plaatsen 'xx' achter je zin zet maar ik zal je even mijn 'tips' geven :]

    De kans dat je vriend denkt dat je zelfmoord hebt gepleegd lijkt me wat overdreven. En als je er zo zeker van bent dat hij toch zoiets zou denken kan je inderdaad wel eens een mailtje of een berichtje sturen.
    Dat je mama een 8 verwacht is inderdaad veel, maar het is niet onredelijk dat ze verwacht dat je je best doet. Als je dat hebt gedaan voor die twee zessen, dan zou ik haar dat gewoon uitleggen, indien je zelf weet dat je beter kunt, zou ik er gewoon zelf voor zorgen dat je je punten ophaalt, en dan zou ik aan je mama vertellen dat je volwassen genoeg bent om er zelf voor te zorgen dat je een redelijk puntentotaal hebt, en dat het iedereen wel eens gebeurt onder zijn normale niveau te scoren.
    En als je moeder je zomaar uit het niets heeft gezegd om op te rotten zou ik haar er zeker nog eens over aanspreken want dat vind ik niet echt normaal :]


    Scholar schreef:
    Aangezien je nu ook op het internet zit, kun je hem niet even mailen met wat er aan de hand is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.