• Hallo! Ik zoek een nieuwe cover voor mijn verhaal.
    Dit is het verhaal en de cover die ik momenteel heb. I hope you guys can do better!

    Ik wil deze twee afbeeldingen er in:
    One & two.

    De titel is: Casting Rainbows.
    Ik wil het graag in dit font.
    And I'd love for the 'Rainbow' colours to show up somewhere in the cover.

    Ik heb geen credits die ik kan geven, maar jullie zullen de eer krijgen. ^^ I'd love to see what you guys can do.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Dat heb ik al begrepen xp. Maar hoe ik 't op mijn cover zet.


    Als je het hebt geïnstalleerd op de manier die ik beschreef, kun je het als het goed is via bijna alle programma's op je computer gebruiken. Sowieso zou het moeten werken met Word, Paint, GIMP en Photoshop.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Als je het hebt geïnstalleerd op de manier die ik beschreef, kun je het als het goed is via bijna alle programma's op je computer gebruiken. Sowieso zou het moeten werken met Word, Paint, GIMP en Photoshop.


    Niet op PicMonkey?

    But yeah, nevermind.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Niet op PicMonkey?

    But yeah, nevermind.


    PicMonkey is een online iets, toch? Want in dat geval inderdaad niet, nee. Het staat immers op je computer of laptop zelf, daar kunnen dingen op het internet niet bij. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    PicMonkey is een online iets, toch? Want in dat geval inderdaad niet, nee. Het staat immers op je computer of laptop zelf, daar kunnen dingen op het internet niet bij. ^^


    Yup. Ik ga het sowieso niet meer proberen, omdat ik weet dat ik gewoon mijn cover heb verprutst. Ik ga nog is Photoshop leren. Of GIMP. Mijn cover heeft wel regenboogkleurtjes, maar het is gewoon ehm.. té.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb het geprobeerd en een paar dingetjes weggehaald, toch vind ik het heel erg logisch als je die van Merrow gaat pakken. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Jullie hebben allemaal erg je best gedaan. ^^ Ook jij, Scorpia. I like it a lot. ^^ But Merrow's is the one I'll go for. Thanks everyone!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    No problemo.


    Some people are art and do art at the same time