• -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:44 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik was blij verlost te zijn van de basisschool....de middelbare bleek nog erger.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik had een kutklas - dus mijn afscheid ging ongeveer zo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bij mij is het alweer zeven jaar geleden dat ik naar de middelbare school ging :') Ik weet niet eens meer hoe mijn laatste dagen op de basisschool waren maar ik had in ieder geval vriendinnen van mijn basisschool bij me in de eerste klas van de middelbare, dus het viel reuze mee voor mij. Het is even wennen want het is heel anders maar het komt vanzelf goed (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Je moet het maar zo zien:
    Op de middelbare begin je helemaal opnieuw & je zal daar genoeg vrienden krijgen.

    Ik zat een feest te vieren toen ik van de basisschool ging :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SPECS schreef:
    Ik was blij verlost te zijn van de basisschool....de middelbare bleek nog erger.
    \

    Aiii


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik was dolblij. Ik denk dat ik nog nooit zo opgelucht ben geweest.


    Take risks and conquer your fears.

    Limits schreef:
    Je moet het maar zo zien:
    Op de middelbare begin je helemaal opnieuw & je zal daar genoeg vrienden krijgen.


    Je hebt ook gelijk, ik maar ik ga gewoon zoveel mensen missen.
    Ik denk dat het wel went.
    Maar ik heb nu niet de behoefte om aan dit te wennen.
    ):


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Exorcism schreef:
    Ik zat een feest te vieren toen ik van de basisschool ging :'D

    gingercheeks schreef:
    Bij mij is het alweer zeven jaar geleden dat ik naar de middelbare school ging :') Ik weet niet eens meer hoe mijn laatste dagen op de basisschool waren maar ik had in ieder geval vriendinnen van mijn basisschool bij me in de eerste klas van de middelbare, dus het viel reuze mee voor mij. Het is even wennen want het is heel anders maar het komt vanzelf goed (:


    Bedankt voor je reactie.
    Ik denk dat ik hier iets aan heb:D


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Insurgent schreef:
    Ik was dolblij. Ik denk dat ik nog nooit zo opgelucht ben geweest.


    Kan ik begrijpen.
    Ik zat een jaar geleden ook op een rotschool.
    Maar nu niet meer:D


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Exorcism schreef:
    Ik zat een feest te vieren toen ik van de basisschool ging :'D



    Haha:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Sinistre schreef:
    Ik had een kutklas - dus mijn afscheid ging ongeveer zo.



    Minder leuk afscheid dus:P
    Wel een grappig filmpje.
    Ik had vorig jaar ook een kut klas.
    Maar nu niet meer(Naar andere school gegaan)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik vond het moeilijk. Ik heb 8 jaar namelijk bij dezelfde mensen in de klas gezeten. Op de middelbare school had ik het eerste jaar het niet makkelijk. Ik werd veel buitengesloten. Ik durfde er niks van zeggen. De 3 jaren daarna werd het allemaal veel beter:) Zolang je jezelf blijft komt het allemaal goed!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vond het best wel erg, toen ik afscheid moest nemen. Ik had echt héle goede vriendinnen op de basisschool.
    Op de middelbare school was echt héél veel anders voor mij; de meiden daar waren echt al volwassen, droegen make-up, hadden vriendjes en gingen uit. En ik was tótaal niet zo. Maar uiteindelijk heb ik ook echt super veel goede vrienden gemaakt. Het hangt er echt net van af ik welke klas je zit, wie je ontmoet en wie je bevriend. Als je het gewoon goed aanpakt en open staat voor alles, komt het wel goed hoor.


    The odds are néver in our favor.