• Oh no, I meant 133...


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Wauw.. Wat hou ik van school..
    Je krijgt te horen dat een groepspartner vorig jaar is blijven zitten omdat hij er amper was -Dit jaar begint hij ook niet geweldig-
    en dan BAM jas weg -.- ... Eerst vergeten.. -eigen schuld- Ik rond zoeken vragen.. Weg dus -.-
    Mensen blijven met jullie klauwen van andermans spullen af -.- This niet kwijt totdat jullie hem wegleggen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fijn Fijn Fijn Fijn, dankzij die ongelovelijke klote arrogante gymdocent met zijn stomme accent. door mij een beetje te lopen dwingen heb ik wss of knieband problemen of een gescheurde miniscus waardoor ik dus mijn dansen mag gaan opgeven, no waly vuile vieze klootzak-_____-
    Ik wil niet stoppen ik dans van de 16 jaar dat ik besta al 12 jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    At first I was like: :'D

    But then I saw it was you.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik weet niet wat ik precies hoort te denken of te voelen. Waarom moeten jullie ook zo moeilijk doen? (huil)


    -

    Deze morgen was ik zo gemotiveerd om mijn toetsen goed voor te bereiden,maar nu wil ik gewoon in mijn bedje kruipen en lezen. D:
    Toch maar even Frans en Wiskunde leren. Waarom geef je op het laatste moment een toet.. Stomme Dowski.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik haat Frans én m'n docent. (cat)
    En nog 3 uur en 4 minuten tot de IOS7 er is :'D

    Music was my first love, and it will be my last.


    :)

    Eindelijk thuis


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gargoyle schreef:
    Music was my first love, and it will be my last.

    -gaat maar weer eens naar Coone luisteren- En bedankt :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, ik geef me over. :T


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn keel bonkt, doet pijn en ik ben er ook nog eens benauwd door. Ik kan mijn nek niet eens normaal bewegen. Ugh, ik wil niet naar de dokter, waarom moet dit nou weer D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ugh, krijgen we dat kinderachtige gedoe ook weer. Rot alsjeblieft op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En ik ben kinderachtig? (cat) HAHA, en dat moet zich een vriend noemen. Little bitch


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    6000e post *O*


    -

    And we danced all night to the best song ever *muziek noot* *muziek noot*



    (banana)*O*(kitty)(banana)*O*(kitty)


    I'm tired of acting like I'm not hurting..