• Oh no, I meant 133...


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Nog even en ik val in slaap. Ik ben moe.


    We need a bigger boat.

    Nog precies twee maanden en dan ben ik jarig :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarom kan ik nou nooit s uitslapen zonder dat die hond begint te janken?! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een uurtje studie, opdracht: QUIZLET!!!!

    Dat is het enige wat mij gelukkig kan maken. :')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 10:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    En 1D infiltreert TWD...

    Draculea schreef:
    En 1D infiltreert TWD...

    ??

    Oh, fucking hell. I would totally use them as bait.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 11:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    'Mannen kijken en vrouwen worden bekeken. Mannen zijn pigs; glurende wezens dat het zijn. Het is ook echt altijd een mannelijk oog; gatsie.'

    Iemand is anti-man. Valt niet op.


    We need a bigger boat.

    No one likes a smart-ass but we all like stars.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Toch maar weer eens een kijkje nemen op Quizlet

    Oké, rustig, je hebt alleen tussentijdse toetsen voor Duits en Spaans, dat is te overzien en het is niet belachelijk veel, helemaal niet zelfs. Als je deze week al begint met stampen en leren, dan kun je over twee weken die toetsen met na afloop goede cijfers voltooien. De toetsstof voor de toetsweek is voor een deel al duidelijk, gewoon wat leren navragen erover, dat is prima. Vanaf vandaag met je planning werken en leerwerk alvast stampen, dat scheelt in de herfstvakantie. Als je gewoon goed plant en vooruit werkt, kan je prima de toetsweek aan. Gewoon ademhalen, Myk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    " Baby's zijn aliëns, David Beckham vult hoogstwaarschijnlijk zijn onderbroek op want die size is niet normaal en ik ben ik terwijl jij ook een ik bent, maar dan een andere. "

    Alsdus mijn prof.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 12:23 ]


    We need a bigger boat.



    Lang geleden.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 12:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    The one day I actually want to to clean everything, moving hurts like a bitch. Thank you. Really. Helpful, guys. I guess it's a painkiller and powering through it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rug, werk alstublieft mee. Je moet nog even mee vandaag, want ik heb véél huiswerk te maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Altijd leuk als je kleine zusje met luizenbriefjes naar huis komt. Ze kan er maar beter gene hebben ik ga zelf weer panisch aan mijn hoofd krabben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?