• Oh no, I meant 133...


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh god nee. Ik hoef die taart niet. Ik voel me zo ongelukkig als wat. :c


    26 - 02 - '16

    Ik wil huilen maar mijn tranen zijn op. En dan nog dat van: Je bent verliefd. WAAROM MAG IK GEEN VRIENDEN ZIJN MET JONGENS?? Dat Benjamin en ik gewoon af en toe praten maakt toch niets uit? Ow god ik wil echt nu een schouder om op te huilen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fml. D:

    Draculea schreef:
    Fml. D:


    26 - 02 - '16

    Jullie zijn echt zó veranderd sinds de brugklas. Nooit gedacht dat jullie ook trutten zouden worden o.O Maar ja, veel plezier met ervoor zorgen dat de grootste gedeelte van de school jullie niet zal kunnen uitstaan :'D

    Jij bent gewoon zo hypocriet... ik snap niet hoe jij dat zelf nog niet in de gaten hebt.

    Draculea schreef:
    Fml. D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    for once, i am the one that want to throw his laptop through the fcking window.. T.T



    unless you brighten it


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Draculea schreef:
    Fml. D:


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Whiii. :3

    Misschien komt 't toch nog goed...


    26 - 02 - '16

    OH, COME ON. Naill Horan als vampier? Serieus? :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    NOOOOOOOOOOOOHHH
    Morgen van 8:20 tot 16:10 :'(


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Zoidberg schreef:
    Misschien komt 't toch nog goed...

    Tuurlijk wel! Stay positive.

    Je kan wel zeggen dat ik verliefd ben maar ik weet niet hoe het voelt. Ik weet het niet meer oke? Ik heb geen vlinders in mijn buik maar ik denk wel aan hem. Hou er eens over op ja?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial