• In het groene drinken van mijn moeder. :Y)






    We hebben thuis een soort vast grapje waarbij we dingen in elkaars drinken gooien "om te zien of het drijft". Geen vreemd spul, natuurlijk, meestal gewoon een M&M of zo. De blauwe geven het mooiste effect. :3 Nou had mijn moeder daarnet een kopje met een soort doorzichtige, groenige ranja, wat bijna een soort uitdaging was om iets te vinden wat een mooie kleurcombinatie zou maken. We waren net klaar met eten en het blikje met halve perziken stond nog op tafel, dus prikte mijn moeder er eentje op en gooide ze hem in haar eigen drinken. Ik grapte dat een tomaat het helemaal af zou maken, dus gooide ze die ook in haar kopje, wat een, eh, interessant resultaat gaf. In ieder geval weten we nu dat halve perziken en tomaten zinken als je ze in groene ranja gooit. Science!

    Wat is het meest vreemde wat er ooit in jullie drinken heeft gelegen? Zonk het of dreef het? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    euh kaas. Mijn vader gooide een plak naar mijn zus en het viel halverwege in mijn drinken. En het zonk naar de bodem.
    TIP: Doe nooit kaas in je thee. Da´s goor.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bombalurina schreef:
    Laatst had ik een koekje ín mijn thee. Ik leg er altijd stroopwafels bovenop zodat ze zacht worden, maar mijn mok was te groot en de stroopwafel te zacht...

    Dat doe ik ook heel vaak haha. Op het zinken na dan. Alhoewel dat soms wel gebeurd ja.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Shoarma en het zonk heel diep in mijn cola, het zag echt smerig uit


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Vorige week nog kreeg ik een stukje boterham van iemand in mijn thee gegooid (wat bijna bij iedereen wel gebeurt per dag aan mij tafel in de refter) en het zonk…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Een teennagel. Hij bleef drijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Een teennagel. Hij bleef drijven.


    Ew. De meeste dingen hier zijn tenminste eetbaar. Hoe komt een teennagel überhaupt in de buurt van je drinken? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ew. De meeste dingen hier zijn tenminste eetbaar. Hoe komt een teennagel überhaupt in de buurt van je drinken? D:


    Indeed o.O


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Ew. De meeste dingen hier zijn tenminste eetbaar. Hoe komt een teennagel überhaupt in de buurt van je drinken? D:


    Willen we het wel weten??

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:31 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Cirrino schreef:
    (...)

    Willen we het wel weten??


    Dat... Dat is een goede vraag. Misschien niet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mentos en vliegen, vliegen drijven, mentos niet. :')


    Let it come and let it be

    Toen ik een filmavond had met vrienden, hebben ze zonder dat ik het doorhad allemaal M&M's en chocola in mijn cola gedaan en er voor de grap ook nog eens een heleboel zout bij gegooid. Het zonk allemaal en doordat cola van zichzelf niet erg doorzichtig is, had ik het niet door totdat ik een slok nam. Ik kan het je niet aanraden (cat)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 22:11 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Square schreef:
    (...)

    Ew. De meeste dingen hier zijn tenminste eetbaar. Hoe komt een teennagel überhaupt in de buurt van je drinken? D:


    Nou, het helpt niet echt als je beste vriend toevallig nou net zijn teennagels zit te knippen en weg zit te schieten als je cola wilt drinken (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Nou, het helpt niet echt als je beste vriend toevallig nou net zijn teennagels zit te knippen en weg zit te schieten als je cola wilt drinken (cat).


    Ieuw, om eerlijk te zijn zou ik die cola over zijn hoofd gekieperd hebben (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Remain schreef:
    (...)

    Ponykamp ervaringen.


    Inderdaad! Leuke herinneringen aan.

    ik had speculaas in n'n thee gedaan, het resultaat iets heel vies dat er uit ziet als poep.
    en ik heb gummybeertjes in m'n limonade gedaan, dan groeien ze.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.