• Oke. Fuck. Ik weet niet eens of het hier mag, maar ook hier zitten Nederlanders (sorry voor Belgische mensen. Niet beledigend bedoelt, maar ze zal niet zo snel naar België gaan).

    Het zit zo, een soort van zusje van me is weggelopen. Ik kan en ga niet uitleggen waarom, want dat is te lang en te privé.

    Klik alsjeblieft. In de link staat signalement en telefoonnummer.

    Kunnen mensen misschien naar haar uitkijken of wat dan ook?

    Hi iedereen! Maxime is weer terecht. Ze is in goede gezondheid en er komt nu gepaste hulp. Dank jullie allemaal voor de steun en reacties! <3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 14:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat snap ik @Gail, Curaçao is een beetje ver weg haha.

    En @Styles, ja dat klopt. En ugh, ik hoop zo erg dat ze weer snel gevonden wordt..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kijk hier wel rond. Heel veel sterkte!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krull schreef:
    Oh wat naar D: heel veel sterkte en ik zal naar dr uitkijken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat vreselijk! Ik zal opletten. Hopelijk is ze snel terecht!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Javier schreef:
    Altijd vreselijk als jonge meisje/jongens weglopen.
    Ik zal naar haar uitkijken :]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat erg! Ik kijk zeker naar haar uit voor je, en ik hoop dat ze snel gevonden wordt!


    We need a bigger boat.

    Uhm, ik zou wel uitkijken, but I live in England. ^^ Hopelijk is ze snel terecht!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar denk je dan dat ze ongeveer heen gaat? Zal uitkijken natuurlijk! Sterkte! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Kans is zéér klein dat ze naar Berlijn zal komen, en al helemaal naar Berlijn-Spandau, dus helaas kan ik niet helpen. ;x
    Maar hopelijk is ze snel terug. Sterkte. ):


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wow ze is ontzettend lang! Vergroot wel de kans dat ze haar vinden, succes en sterkte iig (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Irvine schreef:
    (...)

    Dan woon je dicht bij me, Rijswijk hiero!

    En dank je en de anderen voor het steunen en uitkijken!


    Heeeeeey, ik woon ook in Rijswijk.

    Echt vreselijk, ik zal ook een oogje in het zeil houden. Just in case (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gossie, wat erg...
    Ik ben Belg, dus tja... sterkte!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jeetje! wel een geluk dat ze zo groot is, grotere mensen vallen snel op, althans voor mij als klein ding.
    Helaas kan ik niet helpen (Belg)maar ik kan dit naar mijn vriend in Den Bosch sturen als het helpt?
    Veel sterkte en hopelijk is ze snel terecht!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hidalgo schreef:
    Waar denk je dan dat ze ongeveer heen gaat? Zal uitkijken natuurlijk! Sterkte! ;]


    Geen idee. Ik zou zeggen richting Amsterdam, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.


    Kleine update:
    Er wordt gezegd dat ze contact heeft opgenomen met de politie, maar hier ga ik nog niet vanuit dat het waar is zolang mijn zus dat nog niet heeft bevestigd. Toch wil ik al wel iedereen bedanken die naar haar heeft uitgekeken en voor alle steun <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Weer een update, ze is terecht! Iedereen bedankt voor het helpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.