• Klik hierop voor het filmpje.


    Eerlijke zwerver levert fortuin in bij politie
    In Boston heeft een dakloze man een rugzak met tienduizenden dollars, verschillende cheques en een paspoort gevonden in de buurt van een kledingwinkel. In plaats van het fortuin voor zich te houden, besloot de 54-jarige zwerver de tas bij de politie in te leveren. Daar werd hij beloond voor zijn eerlijkheid.




    Dit bewijst nogmaals dat armere mensen vaak een groter hart hebben dan rijke mensen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Die man verdient het om een paar miljoen te krijgen. Serieus.


    We need a bigger boat.

    Cenation schreef:
    Wauw! Die man verdient gewoon iets, andere zouden het gewoon houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cenation schreef:
    Wauw! Die man verdient gewoon iets, andere zouden het gewoon houden.

    Mee eens.


    -

    Ik las net in de krant dat in de PC. Hoofdstraat geen enkele portemonnee word terug gebracht, omdat al die veel te rijke mensen die liever zelf jatten.
    En dan is er zo'n dakloos persoon en die brengt hem braaf terug! Applause.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Scavo schreef:
    Die man verdient het om een paar miljoen te krijgen. Serieus.


    En hij werd beloofd met een oorkonde... Zielig hoor, die politie -.-

    Misschien is die man al wel gelukkig genoeg en hoeft die helemaal geen geld, omdat hij daar zich beter bij voelt en ziet hoe de mens geobsedeerd word door geld.
    Kan natuurlijk ook wat anders zijn, maar ik denk wel dat die man gelukkig genoeg is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scavo schreef:
    Die man verdient het om een paar miljoen te krijgen. Serieus.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Orchard schreef:
    (...)
    Dit. En dat armere mensen vaak een grote hart hebben vind ik maar onzin. Maar goed. ^^

    True. Er zijn ook hele gemene arme mensen en hele aardige rijke mensen. Moraal hebben heeft daar niet veel mee te maken. Sporters hebben (d8 ik) vaak wel een groter hart, maar dat is op een andere manier xD
    Maar deze zwever heeft zeker een goed hart. Al gehoord dat ze geld voor hem aan het inzamelen zijn?
    Wie goed doet, goed ontmoet. Hij wordt rijk juist doordat hij goed is


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wow respect. Zoals vele hier al vermeld hebben zouden andere mensen het gewoon hebben gehouden.


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.