• Nieuwe toekomst? (Iemand een andere titel?)

    Samenvatting:

    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben hetzelfde uiterlijk als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 5 volwassenen (waaronder 2 verpleegsters, 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Larissa, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.

    Als ik het doe, wil iemand dan in overleg met mij een cover maken? Je naam wordt vermeld in de story (onder de cover)


    Liefs, Tialda.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lijkt me een gaaf verhaal ^^
    waarschuw me als je er mee begint ;)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Lijkt me een gaaf verhaal ^^
    waarschuw me als je er mee begint ;)


    Dit. (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Doen(:
    Alleen ben ik niet echt goed in covers maken, dus laat dat maar aan een ander over(A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Zou je me willen waarschuwen als je begint, het klinkt namelijk super leuk!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aan iedereen: Bedankt voor de positieve reacties: Ik ben bezig met het uitwerken van de planeet, dus ik waarschuw iedereen die dat wil als ik begin! xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ja, lijkt me wel een nice, origineel idee! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    klinkt cool.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.