• ik weet niet of hier al een forum van is maar ik kon in ieder geval niets vinden

    Dus heeft iemand hier snapchat? Ik heb het gisteren gedownload op advies van mensen uit mijn klas. En mijn conclusie is dat het heel nutteloos en geweldig grappig is.
    Dus als iemand me wil toevoegen en nutteloze foto's binnen wilt krijgen van mij, mijn naam is DoctorEmrys.
    En om het hier een beetje nuttig te houden, als je het hebt -of niet- wat vind je ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het niet, mijn gsm zegt nu al dat ik dingen moet verwijderen, omdat mijn geheugen bijna vol zit. :')
    Maar het lijkt me eigenlijk wel leuk en ik hoor er ook altijd grappige verhalen over. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bump ik wil nutteloze foto's kunnen sturen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het niet, want mijn mobieltje is een openklapbare Nokia schildpad uit de steentijd en ik heb dus geen internet of apps. Aan mij heb je niet veel. :Y)

    Maar op school is het inmiddels wel een soort rage geworden. Misschien ligt het aan mij, maar ik snap het echt niet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het ja. Is wel grappig, maar weet niet of onbekende mensen daar ook wel zo leuk op zijn...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik heb het heel kort gebruikt, maar inmiddels ben ik er alweer een beetje mee gestopt. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Haha ik heb de app wel geloof ik, maar ik zit er echt nooit op. Heel soms kijk ik erop, en dan staan er allemaal fotos van vrienden. Maar doen ze het niet meer omdat ze al veel te oud zijn omdat ik ze niet bekijk. Je mag wel iets nutteloos sturen hoor , ik heet : M1nk3 erop.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Ik ken 't alleen van naam, verder niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het maar genomen omdat ze op school er altijd over aan het zeuren waren om het te nemen. :') Ik heet TimberTwist. :')

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 23:12 ]


    Take me to wonderland

    Snapchat is awesome, just totally awesome
    En oh ja, ik ben catovanmeurs97 just so u know

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 23:20 ]

    Malafide schreef:
    Ik ken 't alleen van naam, verder niet.


    16 - 09 - '17

    Een collega van me heeft dat, daar ken ik de naam ook van, ik had er eerder namelijk nog nooit van gehoord :') Maargoed, ik heb t zelf niet, dus echt veel heb je ook niet aan me xd


    Inspiration can hit you any time

    Het spijt me, maar ik vind het echt verschrikkelijk zinloos.
    Wel lachwekkend om te zien als je in de bus zit, die mensen denken ook echt dat niemand ze die stomme gezichten ziet trekken.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb nooit helemaal begrepen wat er zo leuk aan is

    Er bestaat btw wel een app nu waarmee je de foto's wel kunt opslaan op je telefoon dus gaat t hele concept, lijkt me, weg


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat is... snapchat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dance4ever schreef:
    Ik heb nooit helemaal begrepen wat er zo leuk aan is

    Er bestaat btw wel een app nu waarmee je de foto's wel kunt opslaan op je telefoon dus gaat t hele concept, lijkt me, weg

    Dat kan sowieso al als je screenshots maakt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."