• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Kom we gaan rebelleren tegen Thomas en hier verder.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb nog twee korsetten liggen bij mijn ex en ik zit een beetje te peinzen om te vragen of ik ze kan hebben. Hij is degene die ze ooit gekocht heeft, dus het is feitelijk zijn bezit en alles... maar wat moet hij met korsetten?! Ik bedoel, hoe awkward zou het zijn als hij ooit zijn nieuwe vriendin het zou laten dragen lol.


    i put the fun in funeral

    MT, want ik heb niets interessants toe te voegen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het is niet of ik het in de nabije toekomst nodig heb, maar ik volg dit topic graag (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @ Spotgaai (Dat was het toch? Anaalgeneraal, mocht het niet Spotgaai geweest zijn) Daar ga ik je zeker aan houden (:

    @ Sarah: Ik zou ze terugvragen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Em tee


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    Ik heb nog twee korsetten liggen bij mijn ex en ik zit een beetje te peinzen om te vragen of ik ze kan hebben. Hij is degene die ze ooit gekocht heeft, dus het is feitelijk zijn bezit en alles... maar wat moet hij met korsetten?! Ik bedoel, hoe awkward zou het zijn als hij ooit zijn nieuwe vriendin het zou laten dragen lol.

    Oei nice korsetten lijken me best wel leuk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    Ik heb nog twee korsetten liggen bij mijn ex en ik zit een beetje te peinzen om te vragen of ik ze kan hebben. Hij is degene die ze ooit gekocht heeft, dus het is feitelijk zijn bezit en alles... maar wat moet hij met korsetten?! Ik bedoel, hoe awkward zou het zijn als hij ooit zijn nieuwe vriendin het zou laten dragen lol.

    Ik heb er ook eentje, maar dat was voor hét feest van mijn studievereniging van het jaar: Hoeren en Pooiers. Echt heerlijk feest, als je het mij vraagt :3

    Was trouwens nog van plan om het te gaan gebruiken, maar heb nog geen gelegenheid gevonden, helaas.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    @Audacity

    Waarom zei Wiarda tegen jou, krokobil? Is dat een bijnaam van je? ^^


    Physics is awesome

    Dat gaat sowieso heerlijk ongemakkelijk worden
    "Hey [ex] hoe gaat het met je ga je nog op vakantie hoe is het met je moeder mag ik nu die korsetten terug"

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oei nice korsetten lijken me best wel leuk


    ze zijn niet comfortabel tho.


    i put the fun in funeral

    Galinda schreef:
    Het is niet of ik het in de nabije toekomst nodig heb, maar ik volg dit topic graag (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kelmeckis schreef:
    @Audacity

    Waarom zei Wiarda tegen jou, krokobil? Is dat een bijnaam van je? ^^


    nee dit wordt geen ding


    i put the fun in funeral

    Sarah's bil is een krokodil hap hap met haar krokobil


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    Ik heb nog twee korsetten liggen bij mijn ex en ik zit een beetje te peinzen om te vragen of ik ze kan hebben. Hij is degene die ze ooit gekocht heeft, dus het is feitelijk zijn bezit en alles... maar wat moet hij met korsetten?! Ik bedoel, hoe awkward zou het zijn als hij ooit zijn nieuwe vriendin het zou laten dragen lol.


    Alles wat met exen te maken heeft is een slecht plan.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dus, we hebben een anaalgeneraal en een krokobil. Gaat lekker :'D


    Spinning around, I'm weightless.