• Hi!

    Ik wil graag meerdere fotoalbums van mijn vakanties maken, maar ik wil graag een programma dat goedkoop is en goed werkt. Tot nu toe heb ik nog niet echt een programma gevonden en ik vroeg me af of jullie een goede wisten? (En goede ervaring mee hebben)

    Bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niemand?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Albelli misschien?


    26 - 02 - '16

    Uuh poeh. Ik weet wel een photoshopprogramma om collages te maken. Gratis van t internet. Moet ik ff googlen welke t ook alweer was als je dat graag wilt weten.
    Maar daar kun je dus niet een heel fotoalbum maken. Hoe je dat moet doen zou ik ook niet weten, sorry. :/
    Succes anyways! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Met picassa kun je goede collages maken. Maar hoe bedoel je foto albums maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    gewoon op hema.nl ofzo?
    dan kan je hem in elkaar zetten en meteen laten afdrukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja! Ik bedoel hele fotoalbums maken, zoals bij Hema of Albelli. Iemand die er hier ervaring mee heeft?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bij de hema gewoon echt heel je album kan customize. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik werk er en ik zie af en toe hele mooie dingen voorbij komen als mensen hun pakje bij de toonbank open maken. Het is maar wat je er zelf van maakt. Er zijn daarom ook hele duren varianten, maar je kan het ook goedkoop houden. Het is maar wat je er zelf van maakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hema werkt goed (: daar maken wij thuis ook altijd vakantie foto albums mee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké super! Ga eens bij hema kjjken^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hema heeft ook een heel goed klachtenbeid mocht er iets misgaan. Misschien ook wel fijn on te weten. (Hema klantenservice/gordijnen hiero hahaha)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ramselaar schreef:
    Hema heeft ook een heel goed klachtenbeid mocht er iets misgaan. Misschien ook wel fijn on te weten. (Hema klantenservice/gordijnen hiero hahaha)


    Oh fijn om te horen! Ik ben deze week nog op vakantie, maar heb zoveel mooie foto's al dat ik een fotoalbum wilde maken. Ik ga het volgende week dus proberen! Bedankt iedereen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Whoehoeeee net terug van vakantie en het was mijn beste vakantie tot nu toe! Morgen uitpakken en dan ga ik morgenavond of maandag even op Hema.nl kijken! Slaaplekker!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!