• Net keek ik wat rond bij de spotlight history en kwam plots twee dezelfde profielfoto's tegen. Die van Avarosa en ColaAddict. Eerst vond ik het normaal en misschien zou het gewoon toeval zijn dat ze dezelfde profielfoto hebben en dan ook nog onder elkaar in de spotlight history staan, maar toen ik daarna op het profiel drukte van ColaAddict, zag ik dat zij/hij geen profielfoto had. Hierdoor zag je in de spotlight history dat zij/hij dezelfde profielfoto heeft als Avarosa, wat dus niet klopt. Ik denk dat het gewoon een foutje is, toch wilde ik het melden.

    Hieronder zie je een screenshot.

    Groter


    Some people are art and do art at the same time

    Vreemd..


    26 - 02 - '16

    Misschien krijgen de mensen die geen profielfoto hebben automatisch die van een ander? Idk, wel raar zeg.

    Draculea schreef:
    Misschien krijgen de mensen die geen profielfoto hebben automatisch die van een ander? Idk, wel raar zeg.


    Dat kan wel kloppen, ja. Dat had ik ook gedacht. Maar móet het dan ook dezelfde hebben als die erboven? Want dat vind ik best wel vervelend uitzien.

    Misschien is het een suggestie om bij diegenen zonder profielfoto, een wit vlakje te laten. :')

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 16:45 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    Misschien krijgen de mensen die geen profielfoto hebben automatisch die van een ander? Idk, wel raar zeg.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Dankuwel Rutger! =)
    Hierbij dan een slotje! Bedankt voor de melding!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury