• I LOVE YOU BBY'S. <3

    Ranking The Stars
    HET WORDT GEHOUDEN OP VRIJDAG 28 SEPTEMBER!




    Berna - Hayes - 9 november | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Cavanagh - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Delancy - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Kayleigh - WreckedKid - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).




    PARTY HARD PARTY PARTY.
    AYE PAPI 1OO 1OO! EN NOG 1OO ERBIJ!
    WE DONT GIVE A F*CK ABOUT TOMORROW. *O*

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 14:25 ]


    •*• Lululu •*•

    Bij Bieber had je de eerste rang en dat waren wel zitplaatsen, maar als je dan van achter zat zag je volgens mij helemaal niks. Ik zat toen tweede rang en keek zegmaar vanaf schuin boven op het podium en dat was veel beter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    Bij Bieber had je de eerste rang en dat waren wel zitplaatsen, maar als je dan van achter zat zag je volgens mij helemaal niks. Ik zat toen tweede rang en keek zegmaar vanaf schuin boven op het podium en dat was veel beter


    Ik zat daar ook ongeveer bij Justin! Welk vak zat je?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    (...)

    Ik zat daar ook ongeveer bij Justin! Welk vak zat je?

    Geen flauw idee aan de rechterkant ongeveer in het midden, maar wel redelijk van boven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    (...)
    Geen flauw idee aan de rechterkant ongeveer in het midden, maar wel redelijk van boven


    Haha ik ook zoiets. c: Ik zat in vak *kijkt op ticket* 223, rij 24.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lordlordlord, ik moet zoveel doen voor maandag.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Walsh schreef:
    (...)

    Haha ik ook zoiets. c: Ik zat in vak *kijkt op ticket* 223, rij 24.

    Ik ben te lui om mijn mobiel te zoeken om het daar in op te zoeken
    Mijn vriendin en ik zijn toen nog 2 plaatsen opgeschoven omdat de plekken naast ons leeg waren en we anders achter een paal zaten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    (...)
    Ik ben te lui om mijn mobiel te zoeken om het daar in op te zoeken
    Mijn vriendin en ik zijn toen nog 2 plaatsen opgeschoven omdat de plekken naast ons leeg waren en we anders achter een paal zaten


    Ah dat is wel slim. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    (...)

    Huh maar als je eerste rang dus niet zoveel ziet, dan heeft tweede rang gaan zitten toch ook geen nut? :')
    Ik twijfel heel erg tussen staanplekken of zitten... en dan eerste of tweede rang. adfghfdg
    HAHAH Is dat zo hoog? ;o


    Tweede rang is HOOG. en stijl. HAHAHA. Helemaal bovenin dan eh.
    En jaa, maar ik bedoel. Je ziet dan toch vrij weinig, dus why dan voor meer geld. :')
    IDK.


    Danmarks Dynamite.

    Walsh schreef:
    (...)

    Ah dat is wel slim. c:

    Dat concert was echt zo gaaf, het was voor ons beide het eerste concert en we hadden echt pas een maand van ten voren kaartjes gekocht
    Ik moest toen eerst werken tot 12 uur en ik was zo hyper.
    Het gelredome was voor ons meer dan 3 uur rijden en we hebben 3 uur lang keihard Bieber gedraaid
    Arme papa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Danmarks Dynamite.

    Het voelt alsof Beautiful Life voor mij is gemaakt. I don't know.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Tweede rang is HOOG. en stijl. HAHAHA. Helemaal bovenin dan eh.
    En jaa, maar ik bedoel. Je ziet dan toch vrij weinig, dus why dan voor meer geld. :')
    IDK.


    Hahaha aw. :c
    Ah zo.
    Ik weet serieus echt niet wat ik moet kiezen, damn. :c

    NU RECLAME OP TV HAHA OVER WWA TOUR IN NEDERLAND.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Allunga went Zayniak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    (...)
    Dat concert was echt zo gaaf, het was voor ons beide het eerste concert en we hadden echt pas een maand van ten voren kaartjes gekocht
    Ik moest toen eerst werken tot 12 uur en ik was zo hyper.
    Het gelredome was voor ons meer dan 3 uur rijden en we hebben 3 uur lang keihard Bieber gedraaid
    Arme papa


    Hahahaha. c:
    Het was inderdaad heel gaaf! Voor mij was het ook het eerste concert. Alleen het voorprogramma was, ehm, minder.. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zayniak schreef:
    Allunga went Zayniak

    Ik dacht eerst dat er Aiek stond, haha. Leuke naam!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."