• WEASLEY'S WIZARD WHEEZES
    • summer edition •


    Wij, Gred en Feorge Weasley presenteren Quizlets eigen Weasley's Wizard Wheezes! Deze hele zomer, de hele meteorologische zomer, kunnen verscheidene artikelen bij ons besteld worden. Maar let op, de actie loopt dus maar van 1 juni 2016 tot 1 september 2016. Bovendien zijn wij niet aansprakelijk voor mogelijke verwondingen en verkrampingen door onophoudelijke lachstuipen die veroorzaakt worden door één van onze artikelen.

    Vanwaar dit idee, vragen jullie? Nou, enkelen hadden er nogal veel moeite mee ons, Lisa en Anna, uit elkaar te halen even geleden. Zo hadden we opeens even dezelfde vader op de één of andere manier en was Lisa opeens Anna. En dus besloten we jullie deze zomer jullie eigen persoonlijke Weasley tweeling inclusief Wizard Wheezes te geven, om zo Quizlet eens flink op zijn kop te zetten.
    "Oh nee, maar nu kan ik jullie helemaal niet meer uit elkaar halen! En dat terwijl we net dachten van die vervelende praktijken af te zijn!" Geen zorgen. Wij hebben niet dezelfde namen en dankzij Feorge zijn we weer eens heel makkelijk te onderscheiden. Het zal eens niet zo zijn, de oor-loze flobberworm. Hij heeft zijn haren namelijk een groene kleur gegeven bij een fout gelopen experiment en zo is duidelijk te zien wie de verstandigste van de twee is (ja een persoonlijk ezelsbruggetje, en dat compleet gratis en voor niets). We zijn een onafscheidelijke combinatie, maar zeker niet dezelfde persoon. Bovendien hebben jullie wel iets anders om jullie druk over te maken, denken wij zomaar.





    PLACE YOUR ORDERS NOW
    • summer edition •



    Welcome to Weasley's Wizard Wheezes. The joke shop for Wizards. Buy your Skiving Snackbox, Weasleys' Wildfire Whiz-bangs, Pigmy Puffs and Wonder Witch Love Potions here!

    Skiving Snackbox
    ~ Personages
    ~ Situatie
    ~ Wel of geen 16+


    Weasleys' Wildfire Whiz-bangs
    ~ Titel (wel of niet erop?)
    ~ Naam (wel of niet erop?)
    ~ Extra tekst (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete afbeeldingen óf wat je ongeveer zoekt)
    ~ Sfeer
    ~ Extra info (samenvatting verhaal, lettertype, etc.)


    Pigmy Puffs
    ~ Personages
    ~ Situatie
    ~ Liedje (dit moet een liedje met al tekst zijn)
    ~ Sfeer


    Wonder Witch Love Potions
    ~ Thema
    ~ Titel
    ~ Sfeer
    ~ Ontvanger (optioneel)



    • • • story
    • • • list of orders
    • • • collect order



    ©Gred and Feorge Weasley



    Items only available until the first of September due the special summer edition.


    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 19:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    I solemnly swear that I am up to no good.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, ik denk dat ik als tovenaar geen erg goede klant zou zijn voor deze winkel, en als Muggle net zo min, vrees ik, maar ik wil wel even mijn complimenten geven voor deze opzet en die geweldige matchende usernames. Heel gaaf gedaan. Bijna magisch, durf ik wel te zeggen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wacht wat? Ik ken jullie niet, moet ik enig idee hebben waar dit over gaat? of is het iets wat alleen sommige mensen snappen? Wel een harry potterfan hier, dus...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Het duurde even om alles uit te puzzelen, maar wat een superleuk idee! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tallata schreef:
    Wacht wat? Ik ken jullie niet, moet ik enig idee hebben waar dit over gaat? of is het iets wat alleen sommige mensen snappen? Wel een harry potterfan hier, dus...


    Het is een soort Quizlet versie van Weasley's Wizard Wheezes. Een soort art-shop dus eigenlijk met een komisch tintje. Iedereen kan dus "bestelformulieren" voor de vier bovengenoemde artikelen invullen en dan krijg je... iets. Je kan misschien wel al half raden wat het ongeveer moet worden aan de hand van het invullijstje, maar we hebben het expres nog een beetje mysterieus gelaten. Onze Weasley's Wizard Wheezes is dus tot 1 september "geopend" wat inhoudt dat we deze creaties voor jullie maken tot 1 september c:


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een gaaf idee :D MT want ik ben erg benieuwd naar dit ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het is een soort Quizlet versie van Weasley's Wizard Wheezes. Een soort art-shop dus eigenlijk met een komisch tintje. Iedereen kan dus "bestelformulieren" voor de vier bovengenoemde artikelen invullen en dan krijg je... iets. Je kan misschien wel al half raden wat het ongeveer moet worden aan de hand van het invullijstje, maar we hebben het expres nog een beetje mysterieus gelaten. Onze Weasley's Wizard Wheezes is dus tot 1 september "geopend" wat inhoudt dat we deze creaties voor jullie maken tot 1 september c:

    Aha! Superleuk idee!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Superleuk! Waar moet ik mijn bestelling plaatsen..? :D

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:19 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Framboise schreef:
    Superleuk! Waar moet ik mijn bestelling plaatsen..? :D


    Dat mag hier of in de story bij het hoofdstuk "PLACE ORDERS". We hebben ruim aanbod ^^

    Blij dat iedereen het leuk vindt trouwens c:


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha dit is geniaal! MT'tje (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT' ben wel heel benieuwd hiernaar!


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Moet het in hp trant zijn eigenlijk?
    Erg leuk idee inderdaad. Leuk bedacht(:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Moet het in hp trant zijn eigenlijk?
    Erg leuk idee inderdaad. Leuk bedacht(:


    Nee hoor! Dat hoeft niet per se. Mogelijk hebben wij van het één meer verstand dan van het ander, maar daar hebben we bibliotheken en magische zoeksystemen voor ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Nee hoor! Dat hoeft niet per se. Mogelijk hebben wij van het één meer verstand dan van het ander, maar daar hebben we bibliotheken en magische zoeksystemen voor ^^

    Goed om te weten! En desnoods kan ik zelf informatie meegeven (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Haha MT, dit is geweldig! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •