• I LOVE YOU BBY'S. <3

    Ranking The Stars
    HET WORDT GEHOUDEN OP VRIJDAG 28 SEPTEMBER!




    Berna - Hayes - 9 november | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Cavanagh - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Delancy - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Kayleigh - WreckedKid - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).




    PARTY HARD PARTY PARTY.
    AYE PAPI 1OO 1OO! EN NOG 1OO ERBIJ!
    WE DONT GIVE A F*CK ABOUT TOMORROW. *O*

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 14:25 ]


    •*• Lululu •*•

    Essink schreef:
    (...)

    Idk, ik ken wel mensen die echt goed rpg'en, maar dan nog. xd Hm, die zegt doen maar ik weet niet. :'D
    Omg, wat deed 'ie dan? Hahaha.


    Weet je dat Einstin ooit zei dat intuïtie heel belangrijk en veel waard is? Volg 'm gewoon en kijk wat eruit komt. Misschien komen er mee schapen over de dam als de eerste gaat! Er zijn misschien meer mensen onzeker of ze nu moeten gaan of niet doordt de user nog zo ,,jong" is qua posts. Durf de uitdaging aan!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bombalurina schreef:
    Ik ben geen RPG'er. Hihihi Nog nooit gedaan ook


    Het is zo leuk. *O* Dat heb ik echt gemist toen ik weg was van Q, ben blij dat ik het nu weer kan doen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maliksch schreef:



    GAB ALFKJSDLFJ.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Incantatem schreef:
    (...)

    Awh, wat goed dat je naar de dokter gaat? Heel stomme vraag, maar wat is de aanleiding dat je gaat? Ik ben heel lang afwezig geweest en ik ben geen lid meer, dus ik mis nogal veel. I'm sorry. Somehow, goed dat je de stap onderneemt! Awh, niet zo onzeker zijn, Gabe! Je bent een hartstikke leuke en lieve meid en denk je nu echt dat mensen een jongen serieus nemen die rond loopt te vertellen dat jij het lef had om te vertellen wat je voor hem voelde? Ik weet zeker dat ieder redelijk denkend mens wel begrijpt dat het zielig is als iemand dat zou doen. Niet bang zijn! Ik herinner me nog een foto waarop jij en twee vriendinnen staan, en ik zag daarop en hartstikke knappe vrouw. Dus lelijk ben je niet, laten we dat voorop zetten.


    Aw dat's super lief. Dat doet me goed. Je beschrijft het echt fijn ! (Al is mijn klas btw heeeel immature, so idk haha)
    Uh, ik ga naar de dokter omdat ik al zo'n 3 jaar heel sad ben, heel vaak huilen, willen snijden in m'n arm. (heb ik niet gedaan.)
    Gister is dat heel erg geweest. Echt heel erg. Ik kreeg ruzie met m'n vriendin (is nu weer over, zoals ik net zei).. en ik zat er doorheen.
    Mijn moeder weet van alles, dat ik sad ben enzo. En zij heeft nu een afspraak gemaakt, omdat ook zij wil dat ik beter wordt.
    En ik wil het zelf heeeeeel graag !


    Danmarks Dynamite.

    Essink schreef:
    (...)

    Het is zo leuk. *O* Dat heb ik echt gemist toen ik weg was van Q, ben blij dat ik het nu weer kan doen. (:


    Ik ben meer van zélf iets schrijven of met iemand erbij. Niet met een hele groep. c:


    Miep

    Incantatem schreef:
    (...)

    Weet je dat Einstin ooit zei dat intuïtie heel belangrijk en veel waard is? Volg 'm gewoon en kijk wat eruit komt. Misschien komen er mee schapen over de dam als de eerste gaat! Er zijn misschien meer mensen onzeker of ze nu moeten gaan of niet doordt de user nog zo ,,jong" is qua posts. Durf de uitdaging aan!


    Wauw, je hebt echt ontzettend gelijk. ^^ Ik heb dat best vaak. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bombalurina schreef:
    Ik ben geen RPG'er. Hihihi Nog nooit gedaan ook


    Ik doe mee aan één, maar die gaat heel langzaam, dus ik heb al een week niet gereageerd, omdat ik anders al twee weken veer zou zijn dan de rest. x.x E bij een andere hadden ze me op zich nodig om rollen te vullen, maar ik hoorde niks van ze e.d. Idk, vond het wat vreemd. Veer heb ik geen ervaring, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Essink schreef:
    (...)

    Het is zo leuk. *O* Dat heb ik echt gemist toen ik weg was van Q, ben blij dat ik het nu weer kan doen. (:


    Ik heb er één gedaan..


    Danmarks Dynamite.

    Bombalurina schreef:
    (...)

    Ik ben meer van zélf iets schrijven of met iemand erbij. Niet met een hele groep. c:


    Dat maakt het juist leuk, gezellig met z'n allennnnnn, hahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ik heb er één gedaan..


    Volgens mij zat ik daar toen ook in. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Wauw, je hebt echt ontzettend gelijk. ^^ Ik heb dat best vaak. :3


    Ye go guuuuurl! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Essink schreef:
    (...)

    GAB ALFKJSDLFJ.


    I'm crying silently. again. it's not normal.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Aw dat's super lief. Dat doet me goed. Je beschrijft het echt fijn ! (Al is mijn klas btw heeeel immature, so idk haha)
    Uh, ik ga naar de dokter omdat ik al zo'n 3 jaar heel sad ben, heel vaak huilen, willen snijden in m'n arm. (heb ik niet gedaan.)
    Gister is dat heel erg geweest. Echt heel erg. Ik kreeg ruzie met m'n vriendin (is nu weer over, zoals ik net zei).. en ik zat er doorheen.
    Mijn moeder weet van alles, dat ik sad ben enzo. En zij heeft nu een afspraak gemaakt, omdat ook zij wil dat ik beter wordt.
    En ik wil het zelf heeeeeel graag !


    Ik vind jou dapper. En moedig. Ik ken zoveel meiden (including me) die de ballen niet hebben om op een jongen af te stappen. Je bent prachtig Gab. Van buiten én binnen.


    Miep

    Zo vaag.
    Gister bij engels wist ik telkens alle engels voorvoegels als - im(mature), in(secure).
    Maar kon ik bijna nooit op het gewone nederlandse woord komen. Echt stom. HAHA


    Danmarks Dynamite.

    Incantatem schreef:
    (...)

    Ye go guuuuurl! :Y)


    Ik typ het, maar durf niet op "plaats reactie" te klikken. Omg. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you