• Hee =)

    Ik heb de laatste tijd, vooral voor het Concert van 14 juni van Tokio Hotel, een aantal forums hier, en op hyves gelezen. En wanneer mensen zeiden dat Ancafe kwam, hadden andere mensen ze opgezocht op youtube, en zich kapot gelachen. En de muziek dom genoemd (om het maar ongeveer zacht uit te drukken..)

    Iedereen begon Ancafe zowat af te zeiken, en te zeggen, dat ze dood zouden gaan als ze in het voorprogramma zouden komen. Dat het een verwijfde band was, en dat Japans een idioot stomme taal was.

    Om eerlijk te zijn:

    1. Jullie vinden het ook niet leuk als mensen Tokio Hotel verwijft noemen..

    2. Japans is geen stomme taal om maar even te zeggen, en waarschijnlijk vinden Japanners Nederlands een hele fage taal die nergens op slaat.

    3. Nou en, als iemand (zoals Miku, zanger van Ancafe) een aparte stem heeft? Het past bij de muziek, en het zou nog erger zijn als hij een 'normalere' stem had. Want dat zou gelijk de hele muziek veranderen.



    Van mij mag je vinden dat Ancafe verwijft is, maar realiseer je je dan niet, dat Tokio Hotel soms net zo verwijft doet? Kijk dan naar Bill zijn dansje =S Dat is nou ook niet echt bepaald een dansje wat een 100% hetero iemand zou doen.
    Ancafe ziet er anders uit dan de Amerikaanse en Nederlandse rockbands, maar dat is HUN stijl. In Japan hebben ze nou eenmaal een andere stijl dan hier.

    Ik wil hierbij niet zeggen dat ik Tokio Hotel haat, want ik ben gewoon een nuchtere fan, die van de muziek houdt, en het haar niets kan schelen als plots geheel Tokio Hotel zou bekennen dat ze Homo waren. De muziek blijft hetzelfde.


    Ik wil alleen maar zeggen, dat je niet een andere band moet gaan afzeiken, of zeggen dat je dood gaat, of dat je ze haat.
    Dan hebben de Tokio Hotel haters ook het recht om Tokio Hotel te haten, als jullie hetzelfde met Ancafe doen..


    Reacties graag ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Mee eens!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mee eens!! :D
    Ik vind Ancafe ok Vet^^
    voral dat lietje van Bou,, Nori, nori nori.. Of zowiets >.<


    Dunno ><

    ancafe is koel. ^^


    AAP

    Amen_O_


    An cafe is cuwl XD


    Crack a bottle

    ik houd van an cafe :D
    Eigenlijk houd ik van Allerlei Japanse bandjes !
    meer dhan van americaans muziek ofso,
    Lang leve de japanners !(H)
    Th vindik bagger XD

    Sorry^^


    I solemny swear i am up to no good

    Japans is sexy. Ik meen het, ik vind het een mooie taal [/jaja, ik maak er ook misbruik van x3]
    Maar, Miku is schattig. En hun liedjes zijn vaag, maar c-mon. Je wilt niet zeggen dat je al het Duitse van ToHo al meteen de vertaling en de hele bende wist =S
    Nouja, ik = Amen _O_


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Groot gelijk, jij. n_n
    Echt gewoon respectloos.


    blame the bully.

    Je hebt gelijk. Egt jij mag alles afzijken en hun niet.

    Ik snap je!!

    En je hebt egt heeeeeeeeeél erg gelijk!!!!

    Je hebt egt gelijk!
    An Cafe is stoer! en lief.
    Meeste mensen zijn gewoon respectloos voor bands met een andere stijl.
    Japans is een heel mooi taal. Maja, niet iedereen vindt dat.
    Heel goed gezegd!
    Amen :Y)

    Idd, ik ben het er ook mee eens !!
    An Cafe is AWESOME !!!(H)


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    ik houd niet van die muziek.. alleen ik gaa dat sorrt dingen gewoon neit zeggen want ik vind je dan een nivo hebben van -10 ofzoo.. echt kansloos ben je als je een andere band gaat afkrakken


    Some angels have no wings.

    Marianne heeft gelijk!

    Maar jij bent ook gewoon gefreakt van Miyavi xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Je hebt helemaal gelijk!

    An cafe is focking cool :D
    K heb ook in de Popcorn gelezen dat Kanon best met tokio hotel op tour wil ^^


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Je hebt helemaal gelijk!

    An cafe is focking cool :D
    K heb ook in de Popcorn gelezen dat Kanon best met tokio hotel op tour wil ^^

    Jaa maar dat kan ook best een leugfen zijn hea
    Ik denk dat kanon niet weet wie th is.
    ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Mee eens.
    An cafe is vet coel. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'