• mijn vriendje stuurde me laatst deze smsen:

    'ik bedacht me net iets
    zonder jou zou ik er nu niet meer zijn en ik denk dak zonder jou der ook ni meer zou wille zijn
    ze zegge dat de zon de bron van leven is
    wel dan ben jij mijn zon'

    en ik zei van hoezo? hij:

    'onlangs toen ik zei dat het een keerpunt in men leven wa toen bedoelde ik ook
    een keerpunt tussen leven en dood en ik hing al over het randje als je het zo zou kunne zegge en jij haalde me terug'

    dus ik was wel soort van een beetje in paniek (hij heeft vroeger een depressie gehad en ik vrees dat hij nog wel eens zou kunnen hervallen) en ik stuurde van je moet bij mij in leven blijven hoor!
    hij:

    'de enige reden waarom ik je nu zou verlaten is als het ni door mijn toedoen is, ik zie jou te graag om je te verlaten
    zoals ik al zei je bent men zon
    je brengt vrolijkheid energie blijdschap, ... in men leven'

    en dat vind ik dan ook weer heel erg lief, maar ik vind het toch ook een klein beetje eng...


    Fooled ya!

    aaahhh wat lief :3 *pikt traantje weg*


    Shoganai i ne~

    Ahw, hoe sweet!

    SuckerPunch schreef:
    aaahhh wat lief :3 *pikt traantje weg*


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind het super lief :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja dat is inderdaad lief en eng tergelijk :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Supposed schreef:
    Ahw, hoe sweet!

    Dat is lief. Zoveel betekende mijn vriend ook voor mij toen we elkaar leerden kennen en nu nog steeds, zelfs meer! (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SuckerPunch schreef:
    aaahhh wat lief :3 *pikt traantje weg*


    <3

    SuckerPunch schreef:
    aaahhh wat lief :3 *pikt traantje weg*


    Love is everywhere

    Het is heel lief en schattig maar ook best wel qreapy xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ongelofelijk lief indeed, maar ergens ook best zorgwekkend (en dan heb ik het niet over die superergerlijke 'ni' en 'wa' en 'kunne' en 'zegge' spelfouten).


    No growth of the heart is ever a waste

    Penelopy schreef:
    ja dat is inderdaad lief en eng tergelijk :s


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vengenz schreef:
    Dat is lief. Zoveel betekende mijn vriend ook voor mij toen we elkaar leerden kennen en nu nog steeds, zelfs meer! (:


    wat zij zegt zonder de "nog steeds"


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vengenz schreef:
    Dat is lief. Zoveel betekende mijn vriend ook voor mij toen we elkaar leerden kennen en nu nog steeds, zelfs meer! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right