• Ik ben bezig met een nieuw verhaal en ik ben eigenlijk opzoek naar een cover voor het. Het verhaal heet Where Angels Die.
    Het zou fantastisch zijn als iemand er één kon maken. Ik heb op het moment geen credits maar ik zal je voor altijd en eeuwig dankbaar zijn.

    Korte samenvatting van het verhaal.

    Er is al ruim duizend jaar geen engel meer in leven. Half engelen zitten verwikkeld in een oorlog. Maar dan komt er hoop er word een engel geboren maar voor haar 17de verjaardag en de dag dat ze haar krachten zal krijgen word ze vermoord. Want niet iedereen wil gered worden er zijn mensen en half-engelen die profiteren van de chaos die nu nog onopgemerkt is maar snel de aarde ten gronde zal doen richten. Dit verhaal gaat over de 16-jarige Caitlyn wiens zus gestorven is na 6 maanden in coma gelegen te hebben, langzaam raakt ze verdwaald in een wereld vol vreemde wezen en vreselijke demonen.

    Cover
    - Wat er op staat is totaal vrij aan de maker.
    - Het liefst een beetje een grimmige sfeer.
    - Mijn naam hoeft er niet op, het liefst alleen de titel.

    Heel erg bedank,
    Incedunt
    Where Angels Die


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik weet niet of je er nog een nodig hebt en of je het wat vind, maar ik heb iets geprobeerd (er staat geen titel op, dat doe ik later wel eens want ik ben zo slim geweest om "when" ipv "where" op de met-titel covers te schrijven, anyhows, als je ze wat vind, zet ik de titels er wel nog eens op)





    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 17:07 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ondanks ik de covers van Lasaraline ontzettend lief, heb ik ook wat geprobeerd, maar ik ben echt flut als het gaat om covers, dus als je mijne niet kiest is dat heel logisch en dat neem ik je absoluut niet kwalijk. :'D




    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb wat voor je geprobeerd! [:



    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Heel erg bedankt allemaal. (:
    They are lovely.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''