• Op kot slaap ik vlak bij de keuken en omdat een heel deel van mijn kotgenoten niet snappen dat ze niet midden in de nacht of laat op de avond (of zelfs te vroeg op de ochtend) moeten gaat tetteren, koken of afwassen naast mijn deur, slaap ik slecht. Steeds weer word ik wakker of val ik zo nét niet in slaap door prikkels. Omdat ik weet dat het geen oplossing is om iets tegen hen te zeggen (ten eerste wil ik geen strenge tante zijn of iets, ten tweede gaat het toch weer langzaam maar zeker gebeuren en blijft het niet stil), wil ik graag 's nachts oordopjes. En nu heb ik er wel van de bib meegenomen van zo'n vijftig cent, maar die doen pijn na een tijdje en laten alsnog vrij veel geluid door. Dus ik vroeg mij af of jullie een aanrader hadden voor oordopjes die ik gedurende de hele nacht aan kan doen. Of waar ik eens moet gaan kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij de Dio, kruidvat en trekpleister hebben ze hele goede, dan moet je kijken voor de ronde doosjes waar 4 stuks in zitten. Ik gebruik ze zelf ook en ik ben er heel erg tevreden over.

    Deze:



    Edit: Tip: De oranje zitten veel lekkerder. Het klinkt misschien raar, maar die blauwe zijn wat steviger en die oranje zitten gewoon prettiger. Maar je kunt ze niet uitzoeken, maar je kunt ze wel bekijken voor je ze koopt ^^

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er bestaan ook kneedbare oordopjes, ik weet niet hoe ze heten, maar het zijn een soort vetbolletjes om het zo maar te zeggen die je in je oren naar vorm kunt duwen. Dat lijkt me wel wat voor jou.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Zoiets als dit:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Er bestaan ook kneedbare oordopjes, ik weet niet hoe ze heten, maar het zijn een soort vetbolletjes om het zo maar te zeggen die je in je oren naar vorm kunt duwen. Dat lijkt me wel wat voor jou.(:


    Nee, nee, nee! Die zijn niet goed voor je oren!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had altijd bij het zwemmen last van m'n oren, maar oordopjes op maat laten maken is superduur, dus ik ging op zoek naar een alternatief. Dat alternatief vond ik bij Bever Sport (soort kampeer/outdoor winkel). Het zijn rubber/plastic kneedbare oordopjes die je kunt wassen en tot 500x kan herkneden. Ik weet het merk niet, maar je krijgt 2 paar in een opbergdoosjes met een handleiding voor €9,95. Ik gebruik ze voor het zwemmen, maar volgens de handleiding zijn ze ook geschikt voor slapen, concerten, vliegen etcetera (dat staat nog voor zwemmen op de handleiding). Je kunt ze vormen naar je eigen gehoorgang/oorschelp, om ze eruit te halen hoef je alleen maar aan je oorlel te trekken en ze zijn echt geluidsdempend! Toen ik ze voor de eerste keer inhad, hoorde ik gelijk ook niks meer, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Deze! haha zie net dat ze primair voor zwemmen ontwikkeld zijn, maar ze werken goed

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:45 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij de apotheek kan je normaal ook oordopjes kopen.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    Zoiets als dit:



    Ikzelf slaap niet met oordoppen. Ik maak mij soms eens boos. ('k Ga op de gang staan tot ze vertrekken, of doe hun deur dicht)
    De meisjes onder ons die met oordoppen slapen, gebruiken ook deze. Ze zijn speciaal gemaakt om mee te gaan slapen en zijn kneedbaar, dus zullen normaal geen pijn doen aan je oren.

    Edit: deze vind je gewoon in de kruidvat

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 0:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ohropax is echt heel fijn vind ik. Die gebruik ikzelf altijd en dat zit veel beter dan gewone oordoppen, dus dat zou ik inderdaad aanraden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wat ik me dan eigenlijk afvraag... hoe wordt je dan wakker? Want ik neem aan dst je de wekker dan ook niet hoor :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Wat ik me dan eigenlijk afvraag... hoe wordt je dan wakker? Want ik neem aan dst je de wekker dan ook niet hoor :Y)


    Het is niet zo dat je niks meer hoort. Je hoort een stuk minder, maar de wekker naast je bed kan makkelijk hard genoeg hoor ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Helpt dit tegen huilende baby's? Want ik wil niet meer babysitten ;-;


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Helpt dit tegen huilende baby's? Want ik wil niet meer babysitten ;-;


    Ja, ze stoppen met huilen als je er een ver genoeg in hun keel duwt.


    Sorry. Ik hou van kinderen, maar ik kon het niet laten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Reigns schreef:
    Bij de apotheek kan je normaal ook oordopjes kopen.


    ^ Dit. Volgens mij vind je daar nog de beste en hoor eens wat de apotheker te zeggen heeft/raad heeft (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja, ze stoppen met huilen als je er een ver genoeg in hun keel duwt.


    Sorry. Ik hou van kinderen, maar ik kon het niet laten.


    Hahaha, i lol'd.
    Maar als je ze indoet, hoor je ze dan nog?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]