• Als ik een nieuw account aanmaak staat er: ''Je bent geband en kunt je momenteel daarom niet registreren!''
    Ik ben dus een soort van geband op het gebied van nieuwe accounts aanmaken, wat ik dus niet snap.
    Waarom?


    Some people are art and do art at the same time

    Hoezo wil je een nieuw account aanmaken dan?
    En sowieso, misschien doe je het op hetzelfde emailadres? Want dat mocht niet, toch? Of wel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vraag het een mod?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gibbs schreef:
    Hoezo wil je een nieuw account aanmaken dan?
    En sowieso, misschien doe je het op hetzelfde emailadres? Want dat mocht niet, toch? Of wel?


    Ik wilde even iets proberen, maar op een ander account.
    Nee, het was niet hetzelfde email adres.


    Some people are art and do art at the same time

    Ben je al eerdere keren geband ofzo? Daar kan het aanliggen.
    Of als je eerder geband bent, je registreerd vervolgens met dat zelfde emailadres, kan dat ook het probleem veroorzaken.

    Vulcano schreef:
    Vraag het een mod?


    Zeg dat maar tegen alle mensen die in het subforum ''Klachten'' een topic aan heeft gemaakt.


    Some people are art and do art at the same time

    Lovina schreef:
    Ben je al eerdere keren geband ofzo? Daar kan het aanliggen.
    Of als je eerder geband bent, je registreerd vervolgens met dat zelfde emailadres, kan dat ook het probleem veroorzaken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het zou niet moeten gebeuren zover ik weet. Heb je een (permanente) ban op dat e-mail adres?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Zeg dat maar tegen alle mensen die in het subforum ''Klachten'' een topic aan heeft gemaakt.


    Mods weten meer over bans, dan gewone users.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lovina schreef:
    Ben je al eerdere keren geband ofzo? Daar kan het aanliggen.
    Of als je eerder geband bent, je registreerd vervolgens met dat zelfde emailadres, kan dat ook het probleem veroorzaken.


    Nee, daar ligt het niet aan. Zover ik weet ben ik niet eerder geband.
    Ik probeerde te registreren met een e-mail die ik net speciaal voor Q heb aangemaakt voor een nieuw account. Dus dat kan het ook niet zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Dan zou ik het ook niet weten. Echt raar. Ik gok op een foutje in de code.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Het zou niet moeten gebeuren zover ik weet. Heb je een (permanente) ban op dat e-mail adres?


    Als jij op een topic post, lees het hele topic dan ook door.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Als jij op een topic post, lees het hele topic dan ook door.

    Dafuck? Jij reageerde daarna pas op de e-mail vraag hoor :'D Dus doe ff normaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dafuck? Jij reageerde daarna pas op de e-mail vraag hoor :'D Dus doe ff normaal.

    Really? Iedereen kan zich vergissen, hoor. Dus doe jij maar even normaal :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Really? Iedereen kan zich vergissen, hoor. Dus doe jij maar even normaal :'D

    Doe ik, als jij het ook doet :Y) Jij begon hoor, not me.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 13:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Really? Iedereen kan zich vergissen, hoor. Dus doe jij maar even normaal :'D


    Emma, je reageert de laatste tijd wel meer op dit soort manieren en toen de mods toevallig over je post heen lazen, toen reageerde je ook aangebrand. Relax meid. Mitchell gaf gewoon een normale reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.