• Ik heb geen idee waar dit topic moet, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
    Ik heb vandaag nieuwe daglenzen uitgeprobeerd, maar ik krijg de linker er met geen mogelijkheid meer uit (ik typ dit dan ook met een knipogend rechteroog zodat ik kan lezen xd)
    Natuurlijk hebben ze wel laten zien hoe je de lens er zo uit hoort te pakken en ik heb ook eerder maandlenzen gehad, maar 't is nu net of 'ie helemaal vast zit aan m'n oog. Ik had eerder ook wel eens dat ik 'm had en dan ploept ie weer terug, maar deze keer krijg ik 'm gewoon ook niet te pakken en ik wil niet teveel met m'n vingers in m'n oog zitten.
    Heeft iemand die lenzen gebruikt een gouden tip om 'm er weer uit te krijgen? M'n zus heeft al aangeboden 't voor me te doen, maar brr, ik zit toch liever alleen zelf aan m'n oog


    “Love is a contradiction.”

    Ik probeer een lens altijd vast te krijgen door mijn vingers op mijn oogbol te zetten en dan de lens er een beetje uit te duwen. Ik vind het wel moeilijk om uit te leggen :c draagt je zus lenzen? want misschien kan zij het dan beter proberen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben geen lenzen drager maar ik heb wel eens gekleurde contact lenzen ingehad en die heb ik er met twee vingers, duim en wijsvinger gewoon weer 'uitgegrepen'. Ik weet ook niet hoe ik je verder kan helpen :/


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Pas op! Het kan zijn dat je lens er allang uit is. Dat heb ik namelijk ook gehad (heb maandlenzen, maar het blijft hetzelfde). Dat spul dat over je oog heen zit is een beetje elastisch en daar kun je dus aan trekken, net zoals jij deed. Dit ploept natuurlijk weer terug, want het kan / mag er niet af. Als je hier teveel aan zit kun je je oog HEEL erg beschadigen!

    Ik raad je aan om van je oog af te blijven en morgen even langs de huisarts / opticien te gaan. Je zou je zus wel kunnen vragen om te kijken of er echt iets in zit en daarop kunnen handelen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 20:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh... Dit is dus precies de reden waarom ik een bril draag en nooit, maar dan ook nooit mezelf ga wagen aan de lenzen. Doodeng vind ik het.

    En misschien dat iemand in je omgeving wel weet hoe die zit? Of kan zien hoe hij nu zit, zeg maar. Want dit is natuurlijk wel heel eng.


    Chaos is a ladder.

    HIJ IS ERUIT! Hij zat er inderdaad nog in omdat m'n zus 'm kon zien zitten, en daarnaast kon ik met het lens-oog nog perfect zien, dus hij moest er wel in hebben gezeten ^^ Gelukkig moest ik toch al een afspraak met de opticien maken omdat dit een proefsetje was, want dit worden ze dus duidelijk niet, hij was ook superdroog toen 'ie er eindelijk uit was, terwijl ik toch echt bijgedruppeld had -.-

    En @Gula: ik wilde niemand bang maken, lenzen zijn juist fijn omdat je er meer mee kunt rondkijken (in plaats van dat je langs de rand van een bril niets kan zien) en als je de goeie hebt moet 't wel goed gaan, ik ben gewoon niet zo handig ^^


    “Love is a contradiction.”

    Oké, super! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gelukkig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Redcoat schreef:
    HIJ IS ERUIT! Hij zat er inderdaad nog in omdat m'n zus 'm kon zien zitten, en daarnaast kon ik met het lens-oog nog perfect zien, dus hij moest er wel in hebben gezeten ^^ Gelukkig moest ik toch al een afspraak met de opticien maken omdat dit een proefsetje was, want dit worden ze dus duidelijk niet, hij was ook superdroog toen 'ie er eindelijk uit was, terwijl ik toch echt bijgedruppeld had -.-

    En @Gula: ik wilde niemand bang maken, lenzen zijn juist fijn omdat je er meer mee kunt rondkijken (in plaats van dat je langs de rand van een bril niets kan zien) en als je de goeie hebt moet 't wel goed gaan, ik ben gewoon niet zo handig ^^

    Ik ben zelf helemaal niet handig ingesteld (+ gewoon onwijs lui) en daarom vind ik een bril ook zoveel voordelen hebben. Ik kom uit bed, doe mijn bril op en het is klaar. Ik ken mezelf langer dan vandaag en ik zou denk ik echt een half uur voor de spiegel staan omdat ik me lenzen er niet durf in te doen. (krul)
    Ik hou het dus mooi bij een bril. Maar ik snap zeker dat sommigen voor lenzen kiezen, ik zie er ook wel de voordelen van in, maar toch vind ik een bril fijner, die heb ik ook al zo lang en ik vind een bril ook helemaal niet erg (behalve als het regent)


    Chaos is a ladder.

    Gula schreef:
    (...)
    Ik ben zelf helemaal niet handig ingesteld (+ gewoon onwijs lui) en daarom vind ik een bril ook zoveel voordelen hebben. Ik kom uit bed, doe mijn bril op en het is klaar. Ik ken mezelf langer dan vandaag en ik zou denk ik echt een half uur voor de spiegel staan omdat ik me lenzen er niet durf in te doen. (krul)
    Ik hou het dus mooi bij een bril. Maar ik snap zeker dat sommigen voor lenzen kiezen, ik zie er ook wel de voordelen van in, maar toch vind ik een bril fijner, die heb ik ook al zo lang en ik vind een bril ook helemaal niet erg (behalve als het regent)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zelf lenzen en had laatst dat er shampoo in mn oog liep. Nie goed voor mn lens. K kon gelijk nieuwe lenzen pakken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gula schreef:
    (...)
    Ik ben zelf helemaal niet handig ingesteld (+ gewoon onwijs lui) en daarom vind ik een bril ook zoveel voordelen hebben. Ik kom uit bed, doe mijn bril op en het is klaar. Ik ken mezelf langer dan vandaag en ik zou denk ik echt een half uur voor de spiegel staan omdat ik me lenzen er niet durf in te doen. (krul)
    Ik hou het dus mooi bij een bril. Maar ik snap zeker dat sommigen voor lenzen kiezen, ik zie er ook wel de voordelen van in, maar toch vind ik een bril fijner, die heb ik ook al zo lang en ik vind een bril ook helemaal niet erg (behalve als het regent)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb dat een paar keer gehad met mijn harde lenzen, die gingen dan achter mijn oog zitten
    Echt verschrikkelijk
    Ik heb wel eens dat mijn zachte lenzen zo droog zijn dat het pijn doet om ze eruit te halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zijn het zachte lenzen? Ik heb wel eens hetzelfde gehad met daglenzen, en je zult dit ook nog wel vaker hebben met daglenzen. Het komt omdat ze erg goed vocht vasthouden en heel soepel en dun zijn, daardoor ''hechten'' ze aan je traanvocht. Je kan er weinig aan doen dan proberen eruit te halen, het doet pijn en je gaat er flink van knipperen maar er zijn geen trucjes voor. Ik weet niet of je lange nagels hebt, maar ik zou die sowieso afknippen met lenzen, want dat maakt het wel moeilijker.
    Niet in paniek raken, dat ding droogt vanzelf desnoods wel uit als je even niet knippert moet het ook makkelijker gaan. Succes (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gelukkig maar dat hij er toch nog inzat :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amnesiae schreef:
    Zijn het zachte lenzen? Ik heb wel eens hetzelfde gehad met daglenzen, en je zult dit ook nog wel vaker hebben met daglenzen. Het komt omdat ze erg goed vocht vasthouden en heel soepel en dun zijn, daardoor ''hechten'' ze aan je traanvocht. Je kan er weinig aan doen dan proberen eruit te halen, het doet pijn en je gaat er flink van knipperen maar er zijn geen trucjes voor. Ik weet niet of je lange nagels hebt, maar ik zou die sowieso afknippen met lenzen, want dat maakt het wel moeilijker.
    Niet in paniek raken, dat ding droogt vanzelf desnoods wel uit als je even niet knippert moet het ook makkelijker gaan. Succes (:

    Ja, het zijn zachte lenzen. Ik had eerst maandlenzen, een lange lange tijd geleden, maar ik had ze amper in, dus 't leek goedkoper daglenzen te nemen, aangezien ik die maandlenzen in de maand dan misschien drie keer in had en ze dan weg kon gooien. Ik had m'n nagels gisteren al kort geknipt omdat ik van plan was ze vandaag in te doen, anders had ik ze er denk ik helemaal niet meer uit gekregen, haha. Maar bedankt voor de tip, ik zal maar eens zien wat de opticien zegt, waarschijnlijk 't zelfde.
    Ik hou ook wel van dat makkelijke van een bril, die heb ik al een tijdje gewoon standaard op, maar ik wilde 't toch weer proberen omdat m'n lenzen leuker staan, ik lijk met bril meestal nogal moe.


    “Love is a contradiction.”