• Hoi lieve mensen,

    gisteren heeft mijn vriend het uitgemaakt. Over iets meer dan een week waren we een jaar samen.
    Ik voel me echt vreselijk nu, want ik hield zoveel van hem.

    Dit wilde ik even kwijt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kraaijkamp schreef:
    Aaah, wat naar voor je, sterkte! *hug*


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Aawh lieve mensen <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog een update.

    Ik was gisteren op stap geweest met mijn broer en andere mensen van de handbal. Mijn ex was daar ook, maar ik besloot om hem niet op te zoeken en het te laten voor het was. Toen zag ik iemand staan en wilde even naar diegene toe lopen, stond mijn ex daar ook... te dansen met een ander meisje. Ik kwam aan en keek even naar hem. Hij keek me niet aan, pakte dat meisje stevig vast en danste met zijn rug naar mij toe door. I hate him. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nog een update.

    Ik was gisteren op stap geweest met mijn broer en andere mensen van de handbal. Mijn ex was daar ook, maar ik besloot om hem niet op te zoeken en het te laten voor het was. Toen zag ik iemand staan en wilde even naar diegene toe lopen, stond mijn ex daar ook... te dansen met een ander meisje. Ik kwam aan en keek even naar hem. Hij keek me niet aan, pakte dat meisje stevig vast en danste met zijn rug naar mij toe door. I hate him. ):



    Awwh...


    26 - 02 - '16

    Some gifs to cheer you up:







    Nu lijkt het het einde van de wereld, maar het wordt beter. Als je je verhaal kwijt wilt: mijn gb staat open<3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Some gifs to cheer you up:







    Nu lijkt het het einde van de wereld, maar het wordt beter. Als je je verhaal kwijt wilt: mijn gb staat open<3


    Dankjewel <3


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Veel sterkte (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awh, Sannie, ik had dit nog helemaal niet gezien, maar echt, als hij dat doet, verdien je echt beter dan zo'n kwal, echt waar, there are plenty of other guys in the worlddd en geniet nu gewoon maar van je studentenleventje enzo, het komt wel goed! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dankjewel allemaal! <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nog een update.

    Ik was gisteren op stap geweest met mijn broer en andere mensen van de handbal. Mijn ex was daar ook, maar ik besloot om hem niet op te zoeken en het te laten voor het was. Toen zag ik iemand staan en wilde even naar diegene toe lopen, stond mijn ex daar ook... te dansen met een ander meisje. Ik kwam aan en keek even naar hem. Hij keek me niet aan, pakte dat meisje stevig vast en danste met zijn rug naar mij toe door. I hate him. ):


    Awh Sanne, Je ben beter dan hij. Je verdient zoveel beer. Hij verdient je niet, dus trek het je alsjeblieft niet aan. De helft van de wereldbevolking is een man, en ik weet zeker dat er op deze wereld genoeg mannen rondlopen die graag iemand zoals jij als vriendin willen hebben. c: Wacht geduldig af, en er kom weer iemand op je pad. Je mag me alijd een berichtje sturen, dat weet je toch?


    Miep

    Veel sterkte! Maar als ik het zo lees dan mag je blij zijn dat je van hem af bent.. Ook al ken ik je niet, maar zo'n jongen verdien je niet.


    -

    Wat een bitch. Ik had 'm waarschijnlijk een klap op zijn smoelwerk gegeven. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach nee. People are jerks :c


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.