• Hallo,

    Al weken zijn vrienden van mij aan het zeuren dat ik Tumblr aan moet maken, en zelf wil ik ook wel maar ik heb een probleem.

    Ik snap er compleet niks van!
    Zelf heb ik het geprobeerd, mijn vrienden 1000 keer gevraagd voor een uitleg maar dan hebben ze opeens geen tijd -_-
    So much for being a friend.

    Maar ik dacht: er zullen vast wel een paar mensen op Q zijn die me willen helpen.

    Groetjes Sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben het ook nog aan het uitvogelen. :3
    Je kan zeg maar thema's vinden via google en dan installeren op je tumblr.


    26 - 02 - '16

    Zo moeilijk is het niet om uit te vogelen. Je begint gewoon met een account aan te maken, dan moet je ook een naam voor je blog opgeven. Zodra je dat gedaan hebt, kan je blogs gaan volgen (ik neem aan dat je je vrienden wilt volgen, dus neem je die van hen) en zo kom je vanzelf op andere blogs uit. De posts van hen komen allemaal tevoorschijn op je dashboard en dan heb je onderaan de mogelijkheid om posts te liken, rebloggen of delen (op facebook en dergelijke). Als je het reblogt, komt het op je eigen blog te staan.

    Sorry dat ik dit zeg en dit slaat ook niet echt op jou, maar het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig liever niet de moeite neemt om zelf dingen uit te vogelen en op te zoeken, maar iedereen het gewoon aan anderen gaat vragen. Ik zie zulke vragen namelijk heel vaak, terwijl het de meeste mensen gewoon lukt om het zelf te regelen, dus waarom anderen niet? Google helpt vaak ook al best veel en zodra je je aanmeld op Tumblr en inlogt, geeft deze je ook nog eens een virtuele rondleiding door verschillende opties.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Frosty schreef:
    Ik ben het ook nog aan het uitvogelen. :3
    Je kan zeg maar thema's vinden via google en dan installeren op je tumblr.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat wat Nikki zegt. Verder kun je basically van alles posten, maar het gaat voornamelijk om foto's, plaatsjes en dergelijke. De meeste blogs hebben een bepaald thema (black and white, grunge, horror, fandom, etc). Verder kan je inderdaad googelen naar 'tumblr themes', waarvoor hoogstwaarschijnlijk een uitleg staat op de sites zelf.
    It's not that hard.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frosty schreef:
    Ik ben het ook nog aan het uitvogelen. :3
    Je kan zeg maar thema's vinden via google en dan installeren op je tumblr.


    ja dat zag ik ook ja


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Assassin schreef:
    Zo moeilijk is het niet om uit te vogelen. Je begint gewoon met een account aan te maken, dan moet je ook een naam voor je blog opgeven. Zodra je dat gedaan hebt, kan je blogs gaan volgen (ik neem aan dat je je vrienden wilt volgen, dus neem je die van hen) en zo kom je vanzelf op andere blogs uit. De posts van hen komen allemaal tevoorschijn op je dashboard en dan heb je onderaan de mogelijkheid om posts te liken, rebloggen of delen (op facebook en dergelijke). Als je het reblogt, komt het op je eigen blog te staan.

    Sorry dat ik dit zeg en dit slaat ook niet echt op jou, maar het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig liever niet de moeite neemt om zelf dingen uit te vogelen en op te zoeken, maar iedereen het gewoon aan anderen gaat vragen. Ik zie zulke vragen namelijk heel vaak, terwijl het de meeste mensen gewoon lukt om het zelf te regelen, dus waarom anderen niet? Google helpt vaak ook al best veel en zodra je je aanmeld op Tumblr en inlogt, geeft deze je ook nog eens een virtuele rondleiding door verschillende opties.


    Nou ik heb dat tmblr account al twee jaar ofzo? maar toen hadden ze nog niet die rondleiding, ik heb iedereen gevraagd en alles maar niemand had opeens tijd daarvoor en Q was zo'n beetje my last resort


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    Nou ik heb dat tmblr account al twee jaar ofzo? maar toen hadden ze nog niet die rondleiding, ik heb iedereen gevraagd en alles maar niemand had opeens tijd daarvoor en Q was zo'n beetje my last resort
    Rondleiding? Zo lang heb ik 'm nog niet en ik kan me geen rondleiding herinneren?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Rondleiding? Zo lang heb ik 'm nog niet en ik kan me geen rondleiding herinneren?


    Ik snap er echt niks meer van -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Herzschmerz schreef:
    (...)Rondleiding? Zo lang heb ik 'm nog niet en ik kan me geen rondleiding herinneren?


    Het is niet echt een rondleiding, maar je krijgt van die pop-up dingetjes die uitleg geven over knopjes en zo. Ik heb mijn zusje een aantal maanden geleden aan Tumblr geholpen en toen was het er al.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is niet echt een rondleiding, maar je krijgt van die pop-up dingetjes die uitleg geven over knopjes en zo. Ik heb mijn zusje een aantal maanden geleden aan Tumblr geholpen en toen was het er al.
    Ohja, dat, haha ik dacht een echte rondleiding en niet pop-u, sorry!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Misschien is dit handig? Klik

    Of dit?


    26 - 02 - '16

    Wat hierboven allemaal al gezegd is ^^
    Je moet het eigenlijk gewoon gebruiken, dan kom je er wel in.

    En de leukste themes vind je op Tumblr zelf, vind ik. Je zoekt op Tumblr gewoon naar 'Tumblr themes' ofzo, en dan krijg je meestal ook uitleg erbij hoe je die zelf kan aanpassen etc, of je vraagt het aan de maker ervan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    bedankt iedereen!

    voor alle moeite!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vergeet niet dat Tumblr ook een heel grote roleplay community heeft, hierbij kan je eigenlijk gewoon de RPH tag bekijken of de RP tag. Zelf geef ik hier de voorkeur aan dan op fora's. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Vergeet niet dat Tumblr ook een heel grote roleplay community heeft, hierbij kan je eigenlijk gewoon de RPH tag bekijken of de RP tag. Zelf geef ik hier de voorkeur aan dan op fora's. (:



    ow, good to know!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."