• Nou zal hier vast wel eens een topic over zijn geweest, maar care

    Hoe zou je willen heten als je zelf je voornaam mocht kiezen?
    Ik zal beginnen.

    Ik heet Joyce maar als ik zelf had mogen kiezen had ik Brianna willen heten.

    Goodluck c:


    nothing is true, everything is permitted.

    Elijah. Ik vind dat zo'n coole naam ook al is het een jongensnaam :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heet Vincie, maar als ik zou mogen kiezen, zou ik een normale naam willen hebben.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik heet Lisette maar had Melody (dit is mijn derde naam) willen heten.

    Als jongen had ik Paul geheten en had ik Lucan willen heten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:16 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik had een minder voorkomende naam willen hebben, want ik ken al zoveel andere Anne's.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb altijd Gwendolyn/Stephanie & Pamela mooi gevonden. Ik denk zou het liefst Gwendolyn hebben geheten en dan gewoon voor de meeste Gwen :3
    Als jongen had ik Gideon geheten maar had ik liever iets als Ashton geheten :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eigenlijk ben ik wel blij met mijn eigen naam :') Kevin
    Maar als ik iets anders zou kiezen, dan waarschijnlijk iets in de richting van Noel, Kai, Ren, Ryuuji zoiets. :)
    Maar nogmaals ben ik vrij tevreden met mijn naam en zou ik hem niet willen veranderen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hmm. Ik heet Joy, maar ik vind 't eigenlijk wel een leuke naam, komt minder vaak voor dan andere namen. Het liefste zou ik - als ik dan mocht kiezen, een langere naam willen hebben die af te korten is. Met Joy kan je zo weinig :')

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 18:58 ]


    To infinity and beyond •

    Sophie. Pretty alright, maar ik vind die 'sprookjes'-achtige namen ook mooi. Of jongensachtigen.


    Tijd voor koffie.

    Ik heet Sanne en had liever een naam gehad die niet 3 keer in één klas voorkomt. Ik had heel graag Norah of Lucca geheten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben wel blij met mijn naam. Neslisah is op veel manieren af te korten waardoor ik vaker Ness word genoemd. -waar ik ook zeer tevreden mee ben aangezien de helft van alle mensen die ik heb ontmoet mijn naam bagger slecht uitspreekt-


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heet Myke en dat spreek je uit als. Meike. Dat is soms irritant als mensen het verkeerd uitspreken voor de eerste keer/keren, but so be it. Deze naam past bij mij en ik zou niet anders willen heten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm, Sophia vind ik wel iets hebben.


    Pretty is just a pretty word.

    Hmg, een naam die moeilijk is om uit te spreken of een fantasienaam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heet Lotta, maar zou veel liever Margo willen heten, de naam die mijn vader me eerst wilde geven.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heet Precious, maar ik had liever Frey of Freya willen heten.


    The sun will rise and we will try again.