• Heei mensjes ^^
    een vriendin van mij hier op Q kan echt amazing dansen+ze gaat een dansauditie doen.
    maar ze denkt dat ze nog danslessen nodig heeft en al die andere shit.
    hier is een filmpje van haar ze had een skinny aan! en ik wil jullie meningen om haar te doen overtuigen van haar kunnen.
    DIT IS IMPROVISATIE



    X

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ze heeft goede techniek, maar er zal echt meer variatie in moeten komen, meer ruimte gebruiken en geen skinny aantrekken. Dat werkt gewoon niet. Joggingbroek en voor het dansen stretchen zodat ze leniger wordt. Vooral iedere dag proberen te oefenen en als je hulp nodig hebt met choreografie, je kan altijd bij een dansschool langsgaan. Misschien willen die je helpen en die kunnen je ook misschien andere trucjes leren.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Parachutes schreef:
    Ik vind het er goed uit zien, maar ik heb totaal geen verstand van dansen, dus ik weet eerlijk gezegd niet of je veel aan mijn mening zult hebben.


    26 - 02 - '16

    Dus ze denkt dat ze niet goed genoeg is maar alsnog gaat ze auditie doen... Weird.
    Ik kan het filmpje trouwens nu niet kijken kijk hem later nog wel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dafuq.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Persoonlijk vind ik 't niet heel bijzonder wat ze doet, ze kan wel dansen hoor, begrijp me niet verkeerd maar haar afwerkingen zijn niet echt goed en technisch gezien zal ze echt moeten oefenen, zeker aangezien dit modern dansen is. En de volgende keer geen skinny aan haha.

    Maar goed, ik bekijk 't vanuit m'n hiphop/twirlen point of view.


    To infinity and beyond •

    Gaea schreef:
    Dus ze denkt dat ze niet goed genoeg is maar alsnog gaat ze auditie doen... Weird.
    Ik kan het filmpje trouwens nu niet kijken kijk hem later nog wel.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik vind er niets speciaals aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ze kan wel mooi dansen, maar haar haren voor haar gezicht irriteert me heel hard. Ze moet het beter vast doen zodat het niet de hele dag in haar gezicht is. Verder heb ik niet veel verstand van dansen, maar ik hoop dat het goed zal gaan bij haar auditie. Ik geef haar wel de tip om meer te oefenen. Hoe heet ze op Q?


    Some people are art and do art at the same time

    Parachutes schreef:
    Ik vind het er goed uit zien, maar ik heb totaal geen verstand van dansen, dus ik weet eerlijk gezegd niet of je veel aan mijn mening zult hebben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor school zou het goed genoeg moeten zijn, maar als ze mee gaat doen aan zoiets als "So you think you can dance" mag ze zich nog wel heel wat verbeteren, zeker met wat ik laatst allemaal heb gezien.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 14:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vivere schreef:
    Persoonlijk vind ik 't niet heel bijzonder wat ze doet, ze kan wel dansen hoor, begrijp me niet verkeerd maar haar afwerkingen zijn niet echt goed en technisch gezien zal ze echt moeten oefenen, zeker aangezien dit modern dansen is. En de volgende keer geen skinny aan haha.


    -

    Parachutes schreef:
    Ik vind het er goed uit zien, maar ik heb totaal geen verstand van dansen, dus ik weet eerlijk gezegd niet of je veel aan mijn mening zult hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dank jullie voor de positieve reacties ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    Meh.. vind het tbh niet zo speciaal of heel goed..

    Parachutes schreef:
    Ik vind het er goed uit zien, maar ik heb totaal geen verstand van dansen, dus ik weet eerlijk gezegd niet of je veel aan mijn mening zult hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan