• Beauty in the water, angel on the beach
    Ocean’s daughter, I thought love was out of reach
    'till I got her, had I known it could come true
    I would have wished in ’92, for a mermaid, just like you

    Just like you.

    What if you fell in love with a girl, who seemed perfect in every way?
    What if you fell in love with a boy, but had to hide one of the biggest secrets ever discovered?

    "I have to tell you something.
    I'm a mermaid,"
    I said.
    And then he started to laugh.


    De rollen.
          × Vijf meiden.
    - Avalon June McCallister || Ellison [1,2]
    - Amarys Nim Ariel Calypso || Gimlas [1,2]
    - Alessandra Crystal Valentine || Adnane [1, 2]
    - Gereserveerd door Sivan
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Ziallicious [1,2]

          × Vijf jongens.
    - Harry Edward Styles || Styles [1,2]
    - Louis William Tomlinson || JustMyHazza [1,2]
    - NH. Gereserveerd door Vulcano
    - ZM. Gereserveerd door Butera
    - LP. Gereserveerd door Velton


    Regels:
    - Minimaal hondervijfentwintig woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Let op je interpunctie.
    - Maximaal 2 personages, die niet in direct contact staan met elkaar.
    - Geen bromances, daar zijn bromance-RPG's voor.
    - Alleen je eigen personages besturen.
    - OOC tussen haakjes.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij, Ellison, tenzij anders aangegeven.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Staart: [alleen voor meerminnen]
    Extra/voorkeur:


    Als er voorkeur is van meerdere personen voor 1 bepaald personage, gaan we loten.
    Aangegeven voorkeuren:
    Ellison || Harry Styles.
    Gimlas || Zayn Malik.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 15:26 ]


    Hello there, the angel from my nightmare.

    - Ugh, sorry.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 15:27 ]


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Dat was eigenlijk ook mijn bedoeling, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sorry haha. Purge is mijn tweede account ^^ [Naja, deelaccount.]
    Maar ik Amarys kan dus gewoon intrekken?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 15:34 ]

    Gimlas schreef:
    Sorry haha. Purge is mijn tweede account ^^
    Maar ik Amarys kan dus gewoon intrekken?


    *Was zo dom om niet door te hebben dat Purge totaal niet meedoet aan RPG*
    Ehh...

    Is goed ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    *Was zo dom om niet door te hebben dat Purge totaal niet meedoet aan RPG*
    Ehh...

    Is goed ^-^


    Ik bedoel bij jouw laten intrekken lol. Maar dat snapte je ook wel denk ik. Weten ze al van elkaar dat ze meerminnen zijn?

    Gimlas schreef:
    (...)

    Ik bedoel bij jouw laten intrekken lol. Maar dat snapte je ook wel denk ik. Weten ze al van elkaar dat ze meerminnen zijn?


    Eh, eh, ehhh. Ja. Nee.
    Hmmm die is moeilijk.

    Ja.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ziallicious schreef:
    Naam:
    Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre
    Leeftijd:
    Gwen is bijna achttien.
    Karakter:
    Gwenaelle is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Gwenealle wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Gwen erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Gwen vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Gwen erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Gwen staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Gwenealle meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:


    Gwen heeft lichtblonde, bijna witte, haren die tot ongeveer haar onderrug rijken. Dit in combinatie met haar grijze ogen en ietwat blekere huid zijn echt de kenmerken van het meisje. Iets wat ook niet onopvallend blijft is haar Franse accent wat haar woorden soms onverstaanbaar maken, zodra het meisje te enthousiast aan het vertellen is en daardoor onbewust ook aan het ratelen is.
    Staart:


    Als meermin behoud Gwen haar eigen haarkleur. Haar benen veranderen in een gekleurde staart, met dezelfde kleur topje. De kleur geel, roze met rood komen toch wel het meeste naar voren toe. Gwen heeft de kracht van het bloed gekregen, iets wat haar soms kan frustreren gezien het niet even zomaar een kracht is en ze soms ook ietwat onhandig is. Doordat ze haar kracht ook niet helemaal onder controle heeft, gaat het soms ook wel mis. Maar als het misgaat dan gaat het echt goed mis, dat is iets wat wel vaststaat.
    Extra:
    Gwen heeft verschillende tatoeages, maar allemaal sluiten ze wel aan op een andere en hebben dan een betekenis die dicht bij elkaar kunnen. Van degene op haar vinger tot het infinity teken op haar schouderblad.Toch zal je haar nooit horen over de betekenissen, want deze zijn persoonlijk. Sommige nog meer dan de ander.
    Voorkeur: Louis Tomlinson


    Ik geloof dat ik het hierbij laat. Ik krijg steeds meer een hekel aan rollen uittypen op mijn mobiel (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adnane schreef:
    Naam:
    Alessandra Crystal Valentine.
    Leeftijd:
    16. Jarig op 7 december.
    Karakter:
    Alessandra is een meisje dat veel durft en de meest gevaarlijke weddenschappen dan ook aanneemt. Ze denkt dan ook niet al te vaak na over de mogelijke gevolgen. Hierdoor komt ze ook vaak over als roekeloos of dom. Dom is ze echter niet, ze is geen supergenie maar echt dom kan je haar niet noemen. Alessandra is meestal een tikkeltje ijdel. Soms boeit het haar niet veel, maar meestal wil ze er gewoon goed uit zien. Alessandra is een meisje dat snel vrienden maakt, zonder dat ze er echt veel voor doet. Ze is gewoon erg sociaal, en stapt op mensen af als ze dat wil. Alessandra is wel typisch zo'n meisje dat zegt wat ze denkt, en dat ook altijd zal doen. Daardoor zijn er natuurlijk ook mensen die haar echt niet mogen. Ze komt altijd voor haar vrienden op, al is dat meestal wel met een bitchy opmerking terug. Mensen verbazen zich nog wel eens over wat voor grote mond ze kan geven.
    Uiterlijk:


    Alessandra heeft lange, blonde lokken die meestal krullend over haar rug hangen. Voor feestjes stijlt ze het wel eens. Haar blauw-groene ogen passen hier perfect bij. Op haar ogen is ze erg trots en vele zijn jaloers. maar wie zou dat nou niet zijn met een paar groene kijkers omringt met oceaanblauw. Omdat Alessandra veel in de zon zit en ook snel bruin word, zie je haar altijd met een perfect zongebruinde huid, het lijkt wel alsof ze niet kan verbranden. Met een lengte van 1.70 hoort Alessandra niet direct bij de langere mensen, al is ze ook absoluut niet klein. Haar navel is gesierd met een piercing. Ook haar rechteroor is versierd met meerdere piercings. Haar linkeroor doet het met wat minder, vier gaatjes in totaal. Over haar lichaam kan Alessandra niet echt klagen. Ze heeft lange benen, een kortere romp en volle, vrouwelijke vormen. Ze geeft een paar littekens op haar benen, vooral bij haar knieën. Het is haar eigenlijk een raadsel hoe die daar zijn gekomen, maar ze gokt op haar verleden als durfal. Wat ze overigens nog steeds is. Naast de littekens is haar lichaam ook gesierd met drie tattoo's. Een op haar zij, en twee op haar schouder. Een tekst en daarboven een paar vogeltjes.
    Staart: [alleen voor meerminnen]


    Alessandra heeft een lange, paarse staart in het water. In het begin bij haar middel is het wel roze en donkeroze, maar dat word verderop geleidelijk paars.
    Extra:
    /
    Voorkeur:
    Zayn.


    Ze is wel af I guess.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 16:30 ]


    El Diablo.

    Nog vier :'D.

    Adnane schreef:
    Adnane schreef:
    Naam:
    Alessandra Crystal Valentine.
    Leeftijd:
    16. Jarig op 7 december.
    Karakter:
    Alessandra is een meisje dat veel durft en de meest gevaarlijke weddenschappen dan ook aanneemt. Ze denkt dan ook niet al te vaak na over de mogelijke gevolgen. Hierdoor komt ze ook vaak over als roekeloos of dom. Dom is ze echter niet, ze is geen supergenie maar echt dom kan je haar niet noemen. Alessandra is meestal een tikkeltje ijdel. Soms boeit het haar niet veel, maar meestal wil ze er gewoon goed uit zien. Alessandra is een meisje dat snel vrienden maakt, zonder dat ze er echt veel voor doet. Ze is gewoon erg sociaal, en stapt op mensen af als ze dat wil. Alessandra is wel typisch zo'n meisje dat zegt wat ze denkt, en dat ook altijd zal doen. Daardoor zijn er natuurlijk ook mensen die haar echt niet mogen. Ze komt altijd voor haar vrienden op, al is dat meestal wel met een bitchy opmerking terug. Mensen verbazen zich nog wel eens over wat voor grote mond ze kan geven.
    Uiterlijk:


    Alessandra heeft lange, blonde lokken die meestal krullend over haar rug hangen. Voor feestjes stijlt ze het wel eens. Haar blauw-groene ogen passen hier perfect bij. Op haar ogen is ze erg trots en vele zijn jaloers. maar wie zou dat nou niet zijn met een paar groene kijkers omringt met oceaanblauw. Omdat Alessandra veel in de zon zit en ook snel bruin word, zie je haar altijd met een perfect zongebruinde huid, het lijkt wel alsof ze niet kan verbranden. Met een lengte van 1.70 hoort Alessandra niet direct bij de langere mensen, al is ze ook absoluut niet klein. Haar navel is gesierd met een piercing. Ook haar rechteroor is versierd met meerdere piercings. Haar linkeroor doet het met wat minder, vier gaatjes in totaal. Over haar lichaam kan Alessandra niet echt klagen. Ze heeft lange benen, een kortere romp en volle, vrouwelijke vormen. Ze geeft een paar littekens op haar benen, vooral bij haar knieën. Het is haar eigenlijk een raadsel hoe die daar zijn gekomen, maar ze gokt op haar verleden als durfal. Wat ze overigens nog steeds is. Naast de littekens is haar lichaam ook gesierd met drie tattoo's. Een op haar zij, en twee op haar schouder. Een tekst en daarboven een paar vogeltjes.
    Staart: [alleen voor meerminnen]


    Alessandra heeft een lange, paarse staart in het water. In het begin bij haar middel is het wel roze en donkeroze, maar dat word verderop geleidelijk paars.
    Extra:
    /
    Voorkeur:
    Zayn.



    Ze is wel af I guess.

    Ik heb wel nog 1 opmerking:
    Er staat 2x het woord perfect in, en in de regels staat geen perfecte personages. Ook de mening kan verschillen over de dingen waar jij perfect bij hebt gezet. Zou je dat willen veranderen?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 17:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I want to start so bad D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Me tooooo :/


    Because I love him, do I need another reason?

    Misschien kan je PB/GB sturen naar degene die hun rol nog moeten invullen :'D.

    Jaaaa, we gaan hun PB/GB volspammen! (cat)


    Because I love him, do I need another reason?